خبرگزاری کار ایران

مسابقات دانشجویان جهان – کره‌جنوبی

برنامه مبارزات هوگوپوشان ایران در مسابقات‌جهانی دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۴۰۲

کمیته برگزاری مسابقات دانشجویان جهان برنامه مبارزات هوگوپوشان در این رقابتها را اعلام کرد و تکواندوکاران طی 7 روز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان در بخش تکواندو طی روزهای 16 تا 22 تیرماه در 2 بخش پومسه و کیوروگی به میزبانی "گوانگجو" کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات؛ از روز شنبه(13 تیرماه) ورود تیم‌ها خواهد بود و جلسه کمیته فنی نیز در همین روز از ساعت 14 انجام می‌پذیرد.

جلسه مربیان پومسه، قرعه‌کشـی این رقابت‌ها و جلسه هماهنگی داوران پومسه روز دوشنبه (15 تیرماه) است و جلسه مربیان کیوروگی، قرعه‌کشی این پیکارها و همچنین جلسه هماهنگی داوران کیوروگی، روز چهارشنبه (17 تیرماه) برگزار خواهد شد.

اما آغاز این رقابت ها از روز سه شنبه(16 تیرماه) است که در این روز پومسه رو‌های بخش انفرادی بر روی شیاپ چانگ می روند. در بخش زنان مرجان سلحشوری و بخش مردان مهدی جمالی نمایندگان ایران هستند.

چهارشنبه(17 تیرماه) رقابت‌های پومسه تیمی و آزاد انجام می‌شود که در بخش زنان، مرجان سلحشوری، فاطمه قاسمی و بهاره قادریان در رقابت‌های تیمی و نگین گیل‌سمایی در بخش آزاد و در بخش مردان حسین بهشتی، حمید نظری و محمدجواد خیری در بخش تیمی و مهدی جمالی در بخش‌آزاد رو در روی حریفانش قرار خواهند گرفت. هدایت تیم پومسه زنان برعهده فاطمه اسدپور و هدایت تیم پومسه مردان برعهده احمد اخلاقی است.

سومین روز این مسابقات(پنجشنبه18 تیرماه) با پیکارهای بخش کیوروگی آغاز می‌شود که تکواندوکاران اوزان 54-و 68-کیلوگرم مردان روی شیاپ‌چانگ خواهند رفت که آرمین هادی‌پور و وحید عیسی‌بیگلو نمایندگان ایران هستند.

در چهارمین روز (جمعه 19 تیرماه) ایران 3 نماینده خواهد داشت که وزن 67-کیلوگرم زنان هانیه اخلاقی و وزن دوم و ششم مردان(58- و 80-کیلوگرم) جواد امیری و سعید رجبی آماده رقابت با حریفان می‌شوند.

شنبه، 20 تیرماه در روز شلوغ تیم ایران، بخش زنان تکواندوکاران اوزان 62-و 73+کیلوگرم و بخش مردان تکواندوکاران اوزان 74-و 87+کیلوگرم به مصاف حریفان می‌روند که به ترتیب فرزانه صاحبی، اکرم خدابنده، احمد خسروفر و مهران عسکری هوگوپوشان کشورمان هستند.

21 تیرماه در ششمین روز این رقابت‌ها، سروش احمدی و امید عمیدی در اوزان 63-و 87-کیلوگرم مبارزات خود را پیگیری می‌کنند و آخرین روز این رقابت‌ها (دوشنبه22تیرماه) پرونده این مسابقات با مبارزات تیمی 2 بخش زنان و مردان بسته خواهد شد.

طبق برنامه؛ مسابقات هر وزن از ساعت ۹ صبح به وقت محلی به مدت 3 ساعت آغاز می‌شود و تکواندوکاران پس از صرف ناهار دوباره از ساعت 13:30 تا 17:30 مبارزات خود را در مرحله نیمه نهایی پیگیری می کنند. رقابت های مرحله فینال نیز از ساعت 18 تا 19 انجام خواهد شد.

تیم ملی کشورمان بخش مردان با هدایت سیدنعمت خلیفه(سرمربی) و رضا ایمان‌زاده(مربی)با ترکیب کامل و هر 8 وزن اعزام خواهد شد و بخش زنان با هدایت مینو مداح(سرمربی) با 3 هوگوپوش راهی این دوره از مسابقات می‌شود.

این رقابت‌ها که دارای گرید 2 برای رنکینگ المپیک است، به نفر اول 20 امتیاز، نفر دوم 12 امتیاز، نفرات سوم 7.2 امتیاز برای افزایش رنکینگ المپیکی در راه کسب سهمیه المپیک ریو تعلق خواهد گرفت. هوگوپوشان دانشجو، جمعه (12 تیرماه) راهی محل مسابقات خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز