خبرگزاری کار ایران

صالح انتخاب نخست نیمکت‌آبی؛

افشارزاده: وزارت‌ورزش دخالتی در آمدن مظلومی نداشت/ پورحیدری مدیر فنی می‌ماند

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران دخالت وزارت ورزش در انتخاب پرویز مظلومی را رد کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده که با انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال همه را شوکه کرد با تاکید بر اینکه انتخاب مظلومی توسط وی و اعضای هیات‌مدیره  صورت گرفته و دخالتی از طرف وزارت ورزش صورت نگرفته شایعات اخیر را رد کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین درباره مدت قراراد مظلومی گفت: این قرارداد 2 ساله است در حالیکه چیزی هنوز امضا و نهایی نشده است.

وی درپاسخ به سوالی درباره دستیاران مظلومی نیز گفت:  مجید صالح انتخاب نخست مظلومی بود و وضعیت سایر دستیاران وی این هفته مشخص می‌شود. پورحیدری همچنان مدیر فنی تیم خواهد بود و ما دنبال یک مربی بدنساز خوب هم هستیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به فهرست بازیکنان مازاد این تیم و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در این زمینه نیز گفت: روز گذشته رسانه‌ها نام وحید طالب‌لو، امیرحسین صادقی، میلاد نوری و میلاد سلیمان‌فلاح را به عنوان بازیکنان مازاد استقلال یاد آورده بودند که من این فهرست را تایید نمی‌کنم. کادر فنی هنوز برنامه‌ای در این‌باره نداده است.

وی در واکنش به این انتقاد که انتخاب مظلومی از سوی وزارت‌ورزش بوده به رادیو ورزش گفت: چنین چیزی نیست. انتخاب مظلومی دستور وزارت‌ورزش نبود. رسانه‌ها از خودشان می‌نویسند. مظلومی به اتفاق آرا انتخاب شد و وزارت ورزش دخالتی در این باره نکرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره بازیکنان و کادر فنی گفت: مظلومی در حال بررسی بازیکنان مناسب است و مشغول رایزنی و مذاکرات‌اولیه با برخی از تیم‌ها است که تاکنون نامی از بازیکنان پیشنهادی خود به هیأت‌مدیره نداده است.

وی درباره توقعات از مظلومی برای کسب سهمیه آسیایی متذکر شد: انتظار ما هم از مظلومی قرار گرفتن استقلال روی سکوی اول تا سوم لیگ و حضور در آسیا است.

مدیر عامل استقلال درباره نحوه نگهداری باشگاه نیز گفت: در حال حاضر مقرر شده باشگاه با کمک و حمایت مالی وزارت‌ورزش اداره شود.البته بخشی از هزینه‌ها و منابع‌مالی این باشگاه را وزارتخانه تأمین می‌کند و برای تأمین سایر هزینه‌ها ما با توجه به حساسیت این تیم به دنبال خیرین ورزشی و اسپانسرهای مالی هستیم. همچنین دنبال افرادی شایسته برای حمایت از باشگاه هستیم.

افشارزاده همچنین خطاب به هواداران استقلال گفت: ماه‌های گذشته مشکلات تحمیل‌شده به باشگاه که ناشی از بحث واگذاری بود، خاطر هواداران را آزرده اما تمام تلاش مجموعه جدید مدیریتی استقلال در لیگ‌پانزدهم، ساخت استقلالی مقتدر با مشارکت همه پتانسیل استقلال است. به امید خدا روزهای روشن پیش روی باشگاه و هواداران عزیز خواهد بود.

کد خبر : ۲۸۵۴۰۶