خبرگزاری کار ایران

خیر و صلاح هر چه باشد اتفاق می‌افتد؛

عنایتی: نمی‌خواهم به هر قیمتی با پیراهن‌استقلال خداحافظی کنم / فهرست‌مازاد گمانه‌زنی رسانه‌ای بود

کاپیتان سابق استقلال معتقد است پرویز مظلومی سال بسیار سختی در پیش دارد چراکه آبی‌پوشان 2 فصل گذشته نتیجه نگرفته‌اند و مردم منتظر نتایج خوب این تیم در فصل‌جدید هستند.

گفت‌وگوی رضا عنایتی با خبرنگار ایلنا را در ادامه بخوانید:

* اوضاع استقلال چطور است؟

استقلال همه چیزش خوب است و مربی هم انتخاب شده و در حال حاضر همه چیز خوب است.

* با شما برای فصل جدید تماسی نگرفته‌اند؟

مثل اینکه چهارشنبه تمرینات شروع می‌شود و همه باید سر تمرین باشند و قبل از آن جلسه‌ای با مظلومی داریم تا با هم صحبت کنیم و درباره یک‌سال قرارداد مشروطی که دارم با هم حرف بزنیم.

* عده‌ای مدعی شدند شما در فهرست مازاد استقلال هستید اما مظلومی مدعی‌شده فهرستی اعلام نکرده؛ این اتفاقات را چطور تحلیل می‌کنید؟

این گمانه‌زنی‌ها همیشه وجود داشته و برخی از دوستان خبرنگار کارشناسی می‌کنند و می‌گویند گمانه‌زنی کرده‌ایم. به هر حال تیم وقتی می‌برد یا می‌بازد سرمربی نفر اول است که پاسخگو است، به همین دلیل باید اختیار تام داشته باشد تا تیمش را ببندد. دنیای‌فوتبال یک دنیای حرفه‌ای است و اگر در فهرست مازاد باشم اصلا ناراحت نمی‌شوم و اگر هم در فهرست فصل‌آینده استقلال باشم با تمام وجود در خدمت تیم هستم. من حرفه‌ای هستم و هیچ‌وقت ناراحت نمی‌شوم چون مربی حق دارد تیمش را خودش انتخاب کند.

* قلبا دوست داری چه اتفاقی بیفتد؟

اصلا فکر نمی‌کنم چه اتفاقی می‌افتد و اصلا برایم مهم نیست چون اعتقاد دارم هر اتفاقی که می‌افتد خیر و صلاح من در آن است، به همین دلیل پیش داوری نمی‌کنم.

* اما گفته بودی سال‌آخر فوتبالت است و دوست داری با پیراهن استقلال خداحافظی کنی؟

اصلا برگشتن من به استقلال به خاطر همین بود تا با پیراهن‌استقلال از فوتبال خداحافظی کنم اما آینده را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. من به هر قیمتی دوست ندارم این اتفاق بیفتد و دوست ندارم به هر قیمتی با پیراهن‌استقلال از فوتبال خداحافظی کنم. هر چیزی که خیر و صلاح من باشد همان می‌افتد.

* مطالبات فصل گذشته چه شد؟

تنها چیزی که درباره آن صحبت نمی‌شود همین مطالبات فصل‌قبل است. باید به باشگاه برویم و صحبت کنیم تا ببینیم بالاخره پول می‌دهند یا باید همچنان منتظر باشیم.

* فکر می‌کنی با توجه به شرایط موجود مظلومی در فصل جدید موفق می‌شود؟

نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم اما کار، کار بسیار سختی است و همه باید دست به دست هم بدهند تا استقلال موفق شود و برای این کار به حمایت خیلی‌ها نیاز است. الان جو منفی راه افتاده و عده‌ای منتظر لغزش استقلال هستند اما همه باید کمک کنند تا تیم موفق شود

کد خبر : ۲۸۵۴۷۹