خبرگزاری کار ایران

مقابل آمریکا عالی بودیم

بلوکات: لهستان را به راحتی می‌بریم/ از این گروه صعود می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۷۸۳

بازیگر سینمای ایران گفت: تیم ملی والیبال مقابل آمریکا بسیار عالی کار کرد.

لیلا بلوکات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ملی والیبال کشورمان مقابل آمریکا خیلی‌خوب بود و تلافی ناراحتی من را که در بازی رفت تا ساعت 6 صبح بیدار بودم در آورد و اینجا جبران کردند. بچه‌ها بسیار خوب بودند چون آمریکایی‌ها در بازی رفت خیلی‌خوب، سرعتی و قوی بودند و انتظار نداشتم بچه‌های ما در ایران این‌قدر عالی باشند.

وی درباره بازی با لهستان گفت: ما در بازی رفت با لهستان در ست‌های آخر پایاپای بودیم و لهستان در آنجا خیلی سخت جلوی ما مقابله کرد. آمریکا که قوی‌تر از لهستان بود را این‌طوری ترکاندیم و لهستان را به راحتی می‌بریم. امیدوارم انگیزه بچه‌ها فقط برای بازی با آمریکا نبوده باشد و مقابل لهستان هم با همین انگیزه بازی کنیم. ما با تیمی که داریم لهستان را له می‌کنیم.

وی ادامه داد: حضور تماشاگران در پیروزی ما مقابل آمریکا خیلی تاثیر داشت. آمریکایی‌ها تحت‌تاثیر تماشاگران و حمایت ایرانی‌ها بودند. حتما حضور تماشاگران تاثیر داشته؛ وقتی حمایت به این شکل است اعتماد به نفس بچه‌ها بالا می‌رود چون حتی وقتی بچه‌های ما توپ خراب می‌کردند مردم تشویق می‌کردند و به آنها روحیه می‌دادند.

بلوکات در پایان گفت: ما از این گروه صعود می‌کنیم؛ چرا صعود نکنیم؟ تیم ما همه قابلیت‌ها را دارد و چرا لهستان و روسیه را نبریم؟ ما آمریکا را بردیم. من فقط آمریکا را جلوی ایران قوی می‌دانستم که آنها را بردیم و بقیه را هم می‌بریم و صعود می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز