خبرگزاری کار ایران

سازمان لیگ برتر اعلام کرد؛

آماده‌باش به باشگاه‌های لیگ برتر برای معاینات پزشکی

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۷۹۶

رئیس مرکز پزشکی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: باشگاه های لیگ برتر برای انجام معاینات پیش از فصل باید هرچه زودتر با این مرکز هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

به گزارش ایلنا، زهره هراتیان اظهار داشت: معاینات امسال برای اولین بار تحت نظارت فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران انجام خواهد شد.

وی افزود: امسال با رعایت استانداردهای تعیین شده از سوی فیفا، آنالیز حرکت، اسکن کف پا و تست های فانکشنال در زمین بازی برای اولین بار از بازیکنان لیگ برتر انجام می شود.

عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: معاینه کنندگان از متخصصین برجسته و بنام در عرصه فوتبال و اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشورهستند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان کلینیک پزشکی باشگاه ها همزمان با نهایی شدن فهرست بازیکنان باشگاه هر چه سریعتر با مرکز پزشکی سازمان لیگ تماس بگیرند که تاکنون تیم‌های فولاد خوزستان، ذوب آهن و سپاهان اصفهان و نفت تهران این کار را انجام داده‌اند.

مرکز پزشکی سازمان لیگ تنها مرکز مورد تایید فیفا در منطقه مرکزی آسیا است که مسئولان فیفا برای اهدای مجوز آن، آبان 94 به ایران سفر خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز