خبرگزاری کار ایران

مظلومی دست به دامن باتجربه‌ها می‌شود؛

پایان یک‌سال دوری رحمتی از استقلال/ سید می‌آید، وحید قرمز می‌پوشد!

سید مهدی رحمتی بار دیگر به سنگر استقلال برمی‌گردد تا دوری‌اش از باشگاه آبی‌ پایتخت تنها یک فصل باشد.

به گزارش ایلنا، با اینکه تیم استقلال با هر 2 دروازه‌بان خود قراردادی 2 ساله دارد ولی پرویز مظلومی مصر است سید مهدی رحمتی را بار دیگر درون سنگر استقلال قرار دهد، اتفاقی که بی ربط به سکوها و البته اختلافات سید و ژنرال هم نیست.

با رفتن امیر قلعه‌نویی و بازگشت پرویز مظلومی به استقلال قابل پیش‌بینی بود برخی بازیکنانی که ژنرال روی آنها قلم‌قرمز کشیده بود و از استقلال جدا شده بودند بار دیگر به اردوگاه‌ آبی‌ها برگردند. 

سید مهدی رحمتی نخستین بازیکنی بود که زمزمه‌های بازگشت‌اش شنیده شد و البته مظلومی هم بدش نمی‌آمد دست به چنین ریسکی بزند و از اختلافات رحمتی و قلعه‌نویی بهترین بهره را ببرد تا دوری سید از سنگر آبی‌ها فقط یک فصل به طول بیانجامد.

حالا رحمتی که حتی در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم هم خبرهایی از پیغام‌هایش برای بازگشت به استقلال شنیده می‌شد این فرصت را دارد یک بار دیگر در سنگری قرار بگیرد که مدعی است به آن تعصب زیادی دارد.

با این حال مشخص نیست وضعیت محسن فروزان و وحید طالب‌لو چه خواهد شد، 2 سنگربانی که هر کدام 2 فصل دیگر با استقلال قرارداد دارند و حال باید یا تیمی تازه را برای مقصد خود معرفی کنند و نیمکت‌نشینی اختیار کنند و منتظر فرصتی برای عرض‌اندام مقابل رحمتی پیدا کنند.

البته خبرهایی از بازگشت برخی دیگر از ستاره‌های مغضوب قلعه‌نویی به استقلال شنیده می‌شود. جواد نکونام و آندو تیموریان شاید مطرح‌ترین نام‌هایی هستند که روزهای گذشته خبر بازگشت آنها به استقلال بر سر زبان‌ها افتاد.

مشخص نیست مظلومی با این ستاره‌های مغضوب می‌خواهد تیمی متفاوت بسازد تا در لیگ پانزدهم به عنوان مدعی وارد شود یا اینکه بار دیگر میانگین سنی بالای تیم، بلای جان آبی‌ها می‌شود و ناکامی دیگری در کارنامه پرویز ثبت خواهد شد.

البته مظلومی نشان داده اعتقاد و اعتمادش به باتجربه‌ها همیشه بیشتر از بازیکنان جوان بوده و بعید نیست پیرترین تیم لیگ پانزدهم در استقلال دور هم جمع شوند.

کد خبر : ۲۸۵۸۳۰