خبرگزاری کار ایران

با برپایی ضیافت افطاری؛

شطرنجبازان برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۸۸۳

شطرنجبازان برترکشور که موفق به کسب مدال در رقابت های بین المللی شدند، سه‌شنبه شب طی مراسمی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با حضور سید امیر حسینی سرپرست فدراسیون شطرنج در هتل ورزش برگزار شد، آرین غلامی، علیرضا فیروزجا، آرش طاهباز، آرمان پور قنبرزاد، نیما فندرسکی و مرتضی محجوب استاد بزرگ شطرنج که مقام نخست کاپ بین المللی در ترکیه را کسب کردند در ضیافت افطار مورد تقدیر قرار گرفتند.

تیم ایران در پنجمین دوره مسابقات تیمی نوجوانان زیر 15 سال، جام بین المللی رومی که از 30 فروردین لغایت 5 اردیبهشت ماه در قونیه ترکیه برگزار شد، به عنوان قهرمانی دست یافت و مدال طلای این رقابت ها را کسب کرد.

همچنین میترا حجازی پور، پویا ایدنی ، آتوسا پور کاشیان و احسان قائم مقامی که به ترتیب در رقابت های قهرمانی غرب آسیا در عمان مدال های برنز، طلا ، نقره و نقره کسب کردند و همچنین سارا خادم الشریعه استاد بزرگ زنان و جوانترین شطرنجبازی که به مقام استاد بین الملل مردان رسیده تجلیل شدند.

سید امیر حسینی سرپرست فدراسیون شطرنج در این مراسم با اشاره به توانایی های شطرنجبازان ایرانی گفت: انتظار می رود با حمایت وزارت ورزش و با تلاش و کوشش شطرنجبازان، مسیر جدیدی در حرکت این رشته به سمت رشد و پیشرفت ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز