خبرگزاری کار ایران

پیشکسوتان معروف‌تری باید می‌آمدند

شاهرودی: پرسپولیس نباید بازی‌های نخست لیگ را از دست بدهد/ صادقیان بهتر است برود

مدافع پیشین پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیس مثل سال‌های قبل 4-5 بازی اول فصل را از دست ندهد.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: حضور برانکو در پرسپولیس برای فصل‌جدید اتفاق خوبی است اما باید زودتر تیم را ببندند و بدنسازی خوبی داشته باشند تا در شروع‌فصل نتایج خوبی کسب کنند و مثل سال‌های قبل 4-5 بازی اول لیگ را از دست ندهند.

وی درباره هیات‌مدیره جدید باشگاه‌پرسپولیس گفت: می‌توانستند در هیات‌مدیره جدید باشگاه از پیشکسوتان معروف‌تری استفاده کنند اما بحث اصلی همان مسائل‌مالی است که هیات‌مدیره باید بودجه را تامین کند. پرسپولیس دوباره زیر نظر وزارت‌ورزش است و باز هم پول دیر تزریق می‌کنند تا تیم به مشکل بخورد. این مشکلات همیشه بوده و باید سریع‌تر مسائل‌مالی را حل کنند چون چند سال است پرسپولیس جایگاه اصلی‌اش را گم کرده است. کادر فنی و بازیکنان باید کاری کنند تا این چند سال ناکامی به فراموشی سپرده شود.

وی درباره شرایط پیام صادقیان نیز گفت: احساسم این است که پیام باید به تیم دیگری برود و یک‌سال از پرسپولیس دور باشد و اگر شرایط خوبی داشت بعد او را بیاورند. این مساله به نفع پیام است چون پیام خیلی دنبال حاشیه است. صادقیان از نظر فنی خوب است اما حاشیه زیاد دارد و باید به تیم بی‌حاشیه‌ای برود تا با آرامش کار کند.

شاهرودی درباره پیش‌بینی‌اش از آینده‌پرسپولیس در لیگ پانزدهم گفت: زود است درباره پرسپولیس فصل‌آینده نظر بدهیم. اگر به موقع بدنسازی کنند و امکانات مورد نظر برانکو را فراهم کنند در بازی اول و دوم مشخص می‌شود که برانکو چه تیمی ساخته است. الان نمی‌شود قضاوت کرد.

کد خبر : ۲۸۵۹۷۳