خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ جهانی واترپلو؛

پیروزی صربستان، برزیل و ایتالیا در لیگ جهانی

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۰۲۴

رقابت های روز نخست سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو با برتری تیم های مجارستان، صربستان، برزیل و ایتالیا همراه بود.

به گزارش ایلنا، نخستین روز از مرحله پایانی لیگ جهانی واترپلو با پیروزی مدعیان آغاز شد.صربستان،مجارستان،برزیل و ایتالیای میزبان تیم های پیروز نخستین روز از سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۵ بودند.

در رقابت های روز نخست، ابتدا صربستان مدافع عنوان قهرمانی با حساب ۱۳ بر ۷ آمریکا را از پیش رو برداشت. در دومین دیدار مجارستان نایب قهرمان دوره پیش کار سختی مقابل نماینده آسیا نداشت و ۱۸ بر ۸ چین را مغلوب کرد.

سومین دیدار کمی با شگفتگی همراه شد و برزیل با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ مقابل کرواسی به پیروزی رسید. چهارمین دیدار هم در استخر مملو از تماشاچی شهر برگامو ایتالیا بین کشور میزبان و استرالیا برگزار شد و تیم میزبان در یک دیدار نزدیک و نفس گیر ۷ بر ۵ نماینده اقیانوسیه را با شکست بدرقه کرد.

نسخه ۲۰۱۵ سوپر فینال لیگ جهانی واترپلو از سه‌شنبه (دوم تیر ۱۳۹۴) با حضور هشت تیم راه یافته به این مرحله آغاز شده است. این رقابت ها به مدت شش روز در شهر برگامو ایتالیا با حضور تیم های صربستان، مجارستان، کرواسی، برزیل، چین، آمریکا، استرالیا و ایتالیا برگزار می‌شود.

نتایج روز نخست:

سه شنبه (۹۴/۴/۲)

صربستان ۱۳ – آمریکا ۷
مجارستان ۱۸ – چین ۸
برزیل ۱۷ – کرواسی ۱۰
ایتالیا ۷ – استرالیا ۵

برنامه روز دوم:

چهارشنبه (۹۴/۴/۳)
برزیل – چین
مجارستان – کرواسی
استرالیا – امریکا
صربستان – ایتالیا

گروه بندی تیم‌ها در سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۵ (ایتالیا):

گروه A : صربستان – آمریکا – ایتالیا – استرالیا

گروه B: مجارستان – بریل – کرواسی – چین

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز