خبرگزاری کار ایران

امیدوارم با تیمی قوی وارد مسابقات شویم؛

کفشگری: انگیزه‌ام قهرمانی با پرسپولیس است/نیاز به بازیکنان بزرگ داریم

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۰۲۸

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ با نفرات کمی در تمرینات حاضر می‌شویم و امیدوارم به زودی تیم ما کامل شود.

مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من از شرایط باشگاه زیاد خبر ندارم اما تمرینات مان را مرتب و منظم انجام می‌دهیم. در حال حاضر با 8، 9 نفر تمرین می‌کنیم و خوب هم تمرین می‌کنیم اما امیدوارم بقیه بازیکنان هم اضافه شوند تا با نفرات کامل برای فصل جدید آماده شویم.

وی در مورد مشکلات مالی پرسپولیس گفت: مطالبات فصل قبل را نداده‌اند اما قول داده‌اند هفته آینده مطالبات پارسال را بدهند. چیزی که برای من مهم است گرفتن بازیکنان جدید است. باشگاه باید پول داشته باشد و بازیکن بگیرند و امیدوارم بازیکنان خوبی جذب شود. پرسپولیس تیم بزرگی است و نیاز به بازیکنان بزرگ دارد تا با تیمی قوی وارد مسابقات شویم و نتایج فصل قبل را جبران کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس افزود: باید اسکلت تیم حفظ شود و بازیکنان کلیدی بمانند. بعضی از بچه‌ها قرارداد ندارند و به همین دلیل در تمرینات شرکت نمی‌کنند. بازیکنان اصلی ما باید حفظ شوند و چند بازیکن هم اضافه شوند تا تیم خوبی داشته باشیم. با توجه به اینکه تیم بزرگی داریم امسال برای قهرمانی می‌جنگیم.

کفشگری در پایان گفت: من برای فصل جدید انگیزه بالایی دارم و دوست دارم امسال خیلی بیشتر به تیم کمک کنم. از روزی که به پرسپولیس آمدم تمرکزم قهرمانی با پرسپولیس بود و بزرگترین انگیزه‌ام در حال حاضر قهرمانی با پرسپولیس است. به همین دلیل خیلی تلاش می‌کنم تا بتوانیم سال خوبی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز