خبرگزاری کار ایران

درکمال احترام با عنایتی حرف می‌زنیم

مظلومی: نمی‌توانیم نکو و آندو را همزمان جذب کنیم/ کرار با استقلال قرارداد دارد

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۳۱۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار کرد جذب همزمان جواد نکونام و آندو تیموریان در توان باشگاه استقلال نیست.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در مصاحبه با برنامه ورزش و مردم اظهار کرد: با کارنامه‌ای که داشتم و پس از صحبت‌هایی که صورت گرفت به استقلال آمدم. دوره قبل که مربی این تیم بودم فرصت 3 ساله خواست، ولی فقط 2 سال به ما زمان دادند. در همان 2 سال هم کارنامه‌ام بد نبود. قهرمان لیگ نشدم، ولی کسب سهمیه کردم و مقام قهرمانی جام حذفی را کسب کردیم. در مسابقات دربی 4 بار پیروز شدیم.

سرمربی استقلال درباره این‌که چرا روی بردهایش در دربی این‌همه تاکید می‌کند، توضیح داد: به هر حال هواداران روی این مسئله خیلی حساس‌اند. هنوز قراردادی بسته نشده و صحبت مالی مطرح نکردیم. از من خواستند به استقلال بیایم که حتماً برای کمک این کار را می‌کردم.

وی درباره اینکه از همان ابتدا او گزینه اصلی بوده، اظهار کرد: این همه مذاکره با علیرضا منصوریان انجام شد و برای او نامه هم به باشگاه نفت زدند که اگر مسئولان نفت موافقت می‌کردند او اکنون سرمربی استقلال بود. در دوره قبل هم همین وضعیت به‌وجود آمد. آنها به دنبال مربی دیگر رفتند وقتی در این مورد به توافق نرسیدند 2 هفته مانده به شروع بازی‌ها تیم را در اختیار من گذاشتند.

مظلومی با اشاره به حمایت پیشکسوتان  استقلال از وی ادامه داد: از پیشکسوتان استقلال ممنونم که از من حمایت می‌کنند و امیدوارم به موفقیت برسیم. همیشه در سخت‌ترین شرایط به استقلال می‌آیم تا به تیمم کمک کنم. انتظار دارم هواداران هم برای رسیدن به موفقیت به ما کمک کنند تا استقلال بزرگ را به‌وجود بیاوریم. من نمی‌توانم برای همه نامه بنویسم اما هرکسی دوست دارد به باشگاه بیاید و به ما کمک کند. در باشگاه روی همه باز است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قول قهرمانی می‌دهد، گفت: هیچ‌کسی قول قهرمانی نمی‌دهد. نه تمرینات آغاز شده و نه بازیکنان به طور کامل جذب شدند. در این شرایط چطور می‌توانم قول بدهم. اگر در این وضعیت قولی بدهیم، مردم را فریب داده‌ایم، البته برنامه من کاملاً روشن است. در سال اول برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم جزو 3 تیم بالای جدول باشیم،‌ البته حتماً به دنبال جام هم هستیم و نیم نگاهی به قهرمانی داریم. در سال دوم حتماً باید قهرمان شویم و از سال سوم به بعد به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم.

سرمربی استقلال درباره میانگین سنی بالای بازیکن استقلال اظهار کرد: عده‌ای می‌گویند چرا بازیکن مسن جذب می‌کنیم. به هر حال ما برنامه کوتاه‌مدت هم داریم و در فرصت مناسب باید به‌صورت تدریجی میانگین سنی را پایین آورد. هواداران همیشه از استقلال نتیجه می‌خواهند و این مسئله برایشان مهم است. یکی از آرزوهایم تشکیل استقلالی است که زیر 27-26 سال سن داشته باشد.

مظلومی درباره فهرست ورودی و خروجی استقلال بیان کرد:‌ با کمیته نقل و انتقالات باشگاه جلسه داشتیم و مطالعه دقیقی روی این مسئله می‌کنیم. اول بازیکنانی که جذب می‌کنیم مشخص می‌شوند و فهرست نفرات خروجی پس از آن مشخص می‌شود.

وی درباره جدای احتمالی رضا  عنایتی گفت: نه اینکه او را نمی‌خواهیم، بلکه ممکن است برخی اوقات بازیکنی در شکل تیمی ما جای نگیرد.در کمال احترام و حفظ شخصیت با یکدیگر صحبت می‌کنیم و کنار می‌آئیم. عنایتی یکی از بازیکنان با اخلاق است. در کار فوتبال و آینده یک تیم با برادرم هم رودربایستی ندارم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت سیدمهدی رحمتی، آندو تیموریان و جواد نکونام توضیح داد: رحمتی در برنامه من هست. درباره تیموریان و نکونام هم باید بگویم ما بازیکن جوان خوبی مثل امید ابراهیمی در استقلال داریم و نمی‌توانیم او را ندیده بگیریم. هر 3 این بازیکنان را هم نمی‌توانیم با هم جذب کنیم.نمیتوان نکونام و تیموریان را همزمان جذب کرد. در فهرست من چند هافبک جوان خوب وجود دارند که نام‌شان را نمی‌گویم.

مظلومی درباره وضعیت جاسم کرار اظهار کرد: کرار با استقلال قرارداد دارد و در فهرست من هم هست. به محض این‌که به ایران آمد با او صحبت می‌کنیم.

 

وی در پایان گفت: به استقلال آمده‌ام تا خدمت کنم. من نمی‌توانم به همه نامه بنویسم اما در باشگاه به روی پیشکسوتان باز است و آنها می‌توانند اینجا حاضر شوند و نظراتشان را بگویند. مظلومی فردا در استقلال نیست اما دود اختلافات به چشم تیم می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز