خبرگزاری کار ایران

به لهستان تبریک می‌گویم

کواچ : بازگشت ما در دست چهارم کار بزرگی بود/ بازی‌های گروه A دوستانه شده است!

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۳۸۰

سرمربی تیم والیبال ایران معتقد است بازگشت تیم کشورمان در بازی با لهستان کار دشواری بود و باعث پیروزی ما شد.

به گزارش خبرنگارایلنا، اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های والیبال ایران و لهستان اظهار کرد: دررختکن به بازیکنان گفتم به نتیجه بازی فکر نکنند و فقط پیروزی نهایی را مد نظر داشته باشند. بازی برابر لهستان خیلی سخت بود و ما نباید این دیدار را با دیدار برابر آمریکا مقایسه کنیم. لهستان قهرمان جهان است و همانطور که دیدی تیمی بسیار قدرتمند دارد.

وی افزود:‌ در لحظات حساسی توانستیم به بازی برگردیم. ست چهارم را 25 بر 16 بردیم و درست پنجم 15 بر 11 به برتری رسیدیم. این خیلی مهم است که در چنین بازی سختی به بازی برگردیم.

بوبان با اشاره به مصدومیت میرزاجانپور در ست نخست اضافه کرد: من تکرار می کنم که برای این پیروزی خیلی خوشحالم. در ست اول میرزاجانپور را از دست دادیم اما زمانی که به بازی برگشت توانست به پیروزی ما کمک کند. ما سعی کردیم با سرویس به تیم حریف فشار بیاوریم و آن ها را مجبور کنیم دریافت   اول را با ساعد انجام دهد. ما در دفاع و حمله باید عملکرد بهتری داشته باشیم اما همه تلاشمان را کردیم. تکرار می‌کنم که متوجه شوید چه تیمی مقابل ما بود و ما در چه شرایطی به موفقیت رسیدیم. باید به لهستان هم تبریک بگویم که در چنین جوی به بازی برگشت و مقاومت کرد.

کواچ در پاسخ به این پرسش که آیا نحوه رتبه‌بندی تیم‌ها براساس تعداد برد عادلانه است؟ توضیح داد: سال گذشته ما با امتیازاتی که کسب کردیم به دور بعد راه یافتیم اما امسال قانون عوض شده است. این برای تیم ما که درگروه بسیار دشواری قرار گرفته عادلانه نیست. درگروه مقابل بازی‌ها دوستانه شده و برزیل و ایتالیا نفرات ذخیره خود را برای محک خوردن به میدان می‌فرستند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی براینکه چرا ایران در دو بازی اخیر با یک پشت‌خط زن ثابت بازی کرد و امیر غفور حتی برای یک ثانیه در زمین حاضر نشد، توضیح داد: ما از غفور در 4 دیدار نخست بازی گرفتیم اما شهرام محمودی نمایش فوق‌العاده‌ای داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز