خبرگزاری کار ایران

رقابت های جایزه بزرگ آسیا - تایلند؛

توکلی: باز هم مدال می‌گیرم/ می‌خواهم رکورد ایران را بشکنم

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۴۶۷

نماینده دوومیدانی کشورمان می‌گوید امیدوار است در مرحله سوم رقابت های جایزه بزرگ از مانع 1 متر و 83 سانتی متر عبور کند تا باز هم موفق به کسب مدال شود.

به گزارش ایلنا، سپیده توکلی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه در مرحله دوم مسابقات موفق به کسب مدال نشدم. در این مرحله تمام تلاش خودم را انجام دادم و اتفاقاً تعداد خطاهایم نسبت به مرحله قبلی کمتر هم بود اما به مدال نرسیدیم. در این مرحله تمام موانع انتخابی را با همان پرش اول رد کردم و تنها در مانع یک متر و 79 سانتیمتر در دومین پرش خود، موفق عمل نکردم.

وی ادامه داد: پرنده تایلندی که به مدال برنز دست یافت،‌ در مسابقه قبلی یک متر و 75 سامتی‌متر پریده بود و در این دور 4 سانتیمتر بیشتر پرید. هر دو رکوردی یکسان را به ثبت رساندیم اما به دلیل اینکه او در پرش از مانع یک متر و 79 سانتیمتر تنها یک خطا کرده بود، به مدال برنز دست یافت و من چهارم شدم.

ملی‌پوش کشورمان خاطر نشان کرد: طبق قوانین این مسابقات برای پریدن از مانع بعدی باید ارتفاع را 4 سانتیمتر بالا ببریم. به همین دلیل در پرش بعدی باید از مانعی به ارتفاع یک متر و 83 سانتیمتر که رکورد ایران هم هست، عبور می‌کردم. تنها یک بار موفق به پریدن از این مانع شده‌ام و هنوز تسلط کافی نسبت به آن ندارم.

توکلی گفت: برای پریدن از مانع یک متر و 83 سانتیمتر آمادگی ذهنی مناسبی نداشتم. شاید اگر ارتفاع مانع یک متر و 81 یا 82 سانتیمتر بود، راحت‌تر از روی آن عبور می‌کردم. تمام تلاش خودم را کردم اما موفق به کسب مدال در این مرحله نشدم. امیدوارم در مسابقه بعدی از رکورد خودم یعنی 183 سانتیمتر عبور کنم و باز هم مدال بگیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز