خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ جهانی واترپلو- ایتالیا؛

برزیل و آمریکا شگفتی‌ساز شدند/ شکست میزبان مقابل کرواسی

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۴۷۳

با برگزاری مرحله یک چهارم نهایی لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۵، برزیل، امریکا، کرواسی و صربستان با پیروزی بر حریفان خود شانس خود را برای صعود به فینال افزایش دادند.

به گزارش ایلنا، دور یک چهارم نهایی سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو با برگزاری چهار دیدار عصر دیروز (جمعه) با خلق شگفتی به پایان رسید. در رقابت های این مرحله تیم های برزیل، امریکا، کرواسی و صربستان با برتری مقابل حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در نخستین بازی دیروز برزیل بار دیگر خوش درخشید و در دیداری پایاپای استرالیا را با حساب ۹ بر ۸ شکست داد. دومین دیدار نتیجه ای دور از انتظار داشت و مجارستان ۸ بر ۷ مقابل امریکا تن به شکست داد. این در حالی بود که مجارستان تیم نخست گروه خود بود و امریکا با سه شکست متوالی بدون امتیاز در قعر جدول گروه B قرار داشت.

سومین دیدار بین کرواسی و ایتالیا برگزار شد. ایتالیا در این دیدار پرگل با وجود بهره بردن از امتیاز میزبانی حریف مردان کروات نشد و در پایان ۱۴ بر ۱۲ شکست را پذیرفت. در آخرین دیدار هم صربستان کار دشواری نداشت و ۲۵ بر ۱۰ چین را مغلوب کرد.

در ادامه این رقابت ها و در مرحله نیمه نهایی چهار دیدار برگزار می شود. طبق برنامه چین و استرالیا با هم دیدار می کنند و ایتالیا پذیرای مجارستان خواهد بود. برزیل هم باید در ادامه مسابقات غیرقابل پیش بینی اش برابر صربستان مدافع عنوان قهرمانی قرار گیرد. امریکا هم با برد شیرینش مقابل مجارستان حریف کرواسی در مسابقه امشب خواهد بود. تیم های کرواسی، برزیل، صربستان و امریکا شانس قهرمانی و کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ را در صورت پیروزی در دو دیدار باقی مانده خود دارند.

رقابت های ۲۰۱۵ سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو از سه‌شنبه (دوم تیر ۱۳۹۴) با حضور هشت تیم راه یافته به این مرحله آغاز شده است. این رقابت ها به مدت شش روز در شهر برگامو ایتالیا با حضور تیم های صربستان، مجارستان، کرواسی، برزیل، چین، امریکا، استرالیا و ایتالیا برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز