خبرگزاری کار ایران

برای برگزاری اردوی برون‌مرزی

تیم ملی والیبال نوجوانان راهی ایتالیا شد/ آلمان مقصد بعدی شاگردان وکیلی

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۵۲۶

کاروان تیم والیبال نوجوانان امروز از فرودگاه امام به ایتالیا رفت تا پس از برگزاری اردوی برون‌مرزی در این کشور، راهی آلمان شود.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال نوجوانان ایران که در جام جهانی آرژانتین با تیم های لهستان، بلغارستان، چین تایپه و شیلی در گروه سوم این رقابت ها همگروه است، بامداد امروز شنبه از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی ایتالیا شدند تا نخستین اردوی برون مرزی خود را در این کشور برپا کنند.

ملی پوشان ایران اردوی برون مرزی خود را در شهر ورونا ایتالیا برپا می‌کند و چند دیدار دوستانه نیز با تیم ملی نوجوانان این کشور برگزار خواهند کرد.

شاگردان محمد وکیلی سپس راهی رم می شوند تا در تورنمنت سه جانبه با حضور تیم‌های نوجوانان برزیل و ایتالیا شرکت کنند.

کاروان تیم ملی والیبال نوجوانان که شامل ۱۴ بازیکن و هشت همراه است، سپس راهی آلمان می شود. تیم ایران در این کشور نیز علاوه بر اردوی آماده سازی چندمسابقه دوستانه و تدارکاتی با تیم نوجوانان این کشور برگزار می‌کند.

تیم والیبال نوجوانان ۱۷ روز دیگر به کشور باز خواهد گشت تا دو اردوی داخلی هم  برگزار کند و سپس برای حضور در مسابقات جهانی راهی آرژانتین شود.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۳ مردادماه با حضور ۲۰ کشور در آرژانتین آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز