خبرگزاری کار ایران

رقابت های جایزه بزرگ آسیا – تایلند؛

آهنگری: بهترین رکوردم پس از 4 سال به ثبت رسید/بعید است بهتر از مرحله دوم نتیجه بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۵۵۱

مدال آور رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا گفت:پس از 4 سال در جریان رقابت‌های جایزه بزرگ آسیا بهترین رکوردم را ثبت کردم.

به گزارش ایلنا، سجاد هاشمی آهنگری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ثبت رکورد کمتر از 46 ثانیه سخت بود و حدود 4 سال بود که با این زمان ندویده بودم. اما باز هم خوشحالم چرا که نتیجه ای بهتر از قهرمانی آسیا کسب کردم و تاکنون موفق به کسب 2 مدال در این مسابقات شده ام.

هاشمی ادامه داد: سطح مسابقات بالاست و هر 6 دونده ای که فینالیست می شوند، دارنده رکورد های خوبی در آسیا هستند. حضور مهدی زمانی هم برایم دلگرمی خوبی است که یک ایرانی دیگر در این ماده رقابت می کند و ما رقابت خوبی در 400 متر فینال با یکدیگر داریم.

دارنده رکورد ملی دوی 400 متر کشور توضیح داد: رقابت سختی بود و در مرحله دوم دوندگان سایر کشورها عملکردی بهتر از مرحله نخست داشتند، چرا که من در مرحله دوم با رکوردی به مراتب بهتر دویدم اما موفق به کسب مدال طلا نشدم و بر سکوی دوم ایستادم.  

هاشمی در پایان در خصوص پیش بینی نتایج مرحله سوم توضیح داد: از شب گذشته که وارد "چانتابوری" شدیم، بارش شدید باران آغاز شده بود. از صبح امروز هم شرایط تمرین مهیا نبود و مسیر پیست و چاله پر از آب شده بود. با این اوصاف بعید است که نتایجی بهتر از مراحل اول و دوم کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز