خبرگزاری کار ایران

از فرزاد خواستم قید نیمکت استقلال را بزند

مجیدی: افشارزاده 2 بار با من تماس گرفت/ تفکراتم با مظلومی متفاوت است

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۶۲۳

کاپیتان پیشین استقلال تهران شایعه دخالت در تصمیمات سرمربی این تیم را رد کرد.

به گزارش ایلنا فرهاد مجیدی که کمتر عادت به مصاحبه و اظهار نظر دارد، پس از چند هفته سکوت درباره تغییرات جدید در باشگاه استقلال موضع‌گیری کرد. کاپیتان پیشین استقلال که خیلی‌ها معتقدند پس از خداحافظی او از تعداد تماشاگران مسابقات تیم استقلال کاسته شده است، در گفت‌وگو با ورزش سه اظهار کرد دخالتی در تصمیم‌گیری‌های پرویز مظلومی ندارد.

بسیاری از رسانه ها در چند هفته گذشته خبر دادند که شما در کادرفنی پرویز مظلومی حضور خواهید داشت و به او کمک می کنید . آیا این موضوع حقیقت دارد؟

خیر، چنین چیزی صحت ندارد و من مانند گذشته فقط به عنوان یک هوادار از تیم محبوبم حمایت می کنم

گویا پرویز مظلومی هم در مصاحبه های اخیرش گفته قرار است شما این فصل به او کمک کنید.

شاید این تصور آقای مظلومی است. من برای تیم محبوبم و ایشان آرزوی بهترین ها را دارم و فعلا هیچ گونه دخالتی در امور این تیم به عنوان مشاور یا مربی نخواهم داشت و مثل گذشته شبیه هواداران میلیونی تیم استقلال حامی تیم محبوبم خواهم بود.

آیا در هفته های گذشته از طرف باشگاه استقلال مذاکراتی با شما درباره حضورتان در کادرفنی این تیم صورت گرفت؟ حتی در مقاطع مختلف این شایعه مطرح شد که شما به عنوان سرمربی استقلال انتخاب خواهید شد.

آقای افشارزاده لطف کرد و دو مرتبه با من تماس گرفت. دو عضو هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال هم با من تماس گرفتند . برای همه این بزرگواران توضیح دادم که در شرایط فعلی می خواهم همچنان دوره پیشرفته مربیگری را در خارج از کشور پشت سربگذارم و به همین دلیل امکان همکاری با باشگاه محبوبم را ندارم . حتی یکبار آقای افشارزاده از من دعوت کرد به وزارت ورزش بروم اما از ایشان عذرخواهی کردم و توضیح دادم می خواهم فعلا تمرکزم فقط روی کلاسهای مربیگری باشد .

گویا قرار است که فرزاد مجیدی این فصل در کادرفنی تیم استقلال حاضر باشد . با برادرتان در این مورد صحبت کردید ؟

فرزاد با من در این‌باره مشورت کرد و تصمیم گرفت که از همکاری با کادر فعلی صرف نظر کند . تفکرات ما با آقای مظلومی تفاوت دارد و در شرایط فعلی ترجیح می دهیم که فقط هوادار استقلال باشیم . سلیقه و تفکرات من و برادرم برای هدایت تیم استقلال به گونه ای دیگر است و به همین خاطر من از فرزاد خواستم که انصراف خود را اعلام کند .

از صحبتهای شما این طور برداشت می شود که گویا امسال با باشگاه استقلال همکاری نخواهید داشت ؟

خانواده مجیدی استقلالی‌اند و امیدواریم بهترین نتایج در انتظار استقلال این فصل باشد . در پایان باز هم برای آقای مظلومی و همکارانشان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز