خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ جهانی واترپلو- ایتالیا؛

صربستان و کرواسی با شکست برزیل و آمریکا فینالیست شدند

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۷۵۳

تیم های صربستان و کرواسی به دیدار نهایی سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۵ راه یافتند.

به گزارش ایلنا، چهره 4 تیم برتر سوپر فینال لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۵ با برگزاری 4 دیدار روز گذشته مشخص شد. در بازی‌های دیروز تیم‌های صربستان و کرواسی به ترتیب با غلبه بر برزیل و آمریکا فینالیست شدند. علاوه بر این دو مسابقه، 4 تیم دیگر هم برای مشخص کردن رده‌های پنجم تا هشتم با هم دیدار کردند.

در نخستین بازی استرالیا و چین به مصاف هم رفتند. این دیدار یک طرفه در پایان با شکست نماینده آسیا همراه شد و استرالیا با نتیجه ۱۳ بر ۳ چین را از پیش رو برداشت و به مقام هفتم دست یافت.

در دومین بازی عصر دیروز مجارستان مقابل ایتالیای میزبان به آب زد. تیم ملی مجارستان نایب قهرمان دوره پیش که با شکست ها و پیروزی های عجیبش همه را شگفت زده کرده اینبار مطابق پیش بینی ها رفتار کرد و ایتالیا را ۱۰ بر ۵ از پیش رو برداشت. با این نتیجه مجارستان پرقدرت در عین ناباوری به مقام پنجمی رضایت داد و ایتالیا ششم شد.

دو مسابقه دیگر برای مشخص کردن فینالیست ها بود. صربستان در نخستین مسابقه ماقبل فینال مقابل برزیل پدیده این دوره از مسابقات صف آرایی کرد. صرب ها در این مسابقه هم پرقدرت ظاهر شدند و با نتیجه ۱۳ بر ۹ به عنوان نخستین فینالیست شناخته شدند.

در مسابقه آخر دیروز هم امریکا مقابل کرواسی به آب زد. امریکا که سه مسابقه نخست خود را باخته بود در دیدار برابر مجارستان شگفتی ساز شد و با کسب یک پیروزی به جمع چهار تیم برتر راه یافت. تیم کرواسی در این مسابقه کار چندان سختی نداشت و با نتیجه ۱۱ بر ۶ پیروز از استخر مسابقه خارج شد. با این نتیجه کرواسی حریف صربستان در دیدار نهایی شد و امریکا باید مقابل برزیل مسابقه رده بندی را برگزار کند.

رقابت های ۲۰۱۵ سوپر فینال لیگ جهانی واترپلو از سه‌شنبه (دوم تیر ۱۳۹۴) با حضور 8 تیم راه یافته به این مرحله آغاز شده است. این رقابت ها به مدت شش روز در شهر برگامو ایتالیا با حضور تیم های صربستان، مجارستان، کرواسی، برزیل، چین، امریکا، استرالیا و ایتالیا برگزار می‌شود.

 

 

نتایج مسابقات روز پنجم:

شنبه (۹۴/۴/۶)- مرحله نیمه نهایی

استرالیا۱۳ – چین۳

ایتالیا۵ – مجارستان۱۰

برزیل۹ – صربستان۱۳

کرواسی۱۱ – امریکا۶

 

برنامه مسابقات روز پنجم:

یکشنبه (۹۴/۴/۷)- فینال

برزیل – امریکا (رده بندی)

صربستان – کرواسی (فینال)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز