خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

موزرسکی به ایران می‌آید/ هراس روسیه از سقوط به سطح B‌

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۸۱۳

سرعتی‌زن سرشناس تیم والیبال روسیه همراه این تیم به ایران می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیمیتری موزرسکی، بازیکن برجسته والیبال جهان که به دلیل بیماری قلبی توانایی حضور در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال را نداشت، با تصمیم  آندری ورونوکف سرمربی روسیه برای همراهی تیم کشورش به ایران می‌آید.

موزرسکی در دیدار شب گذشته روسیه برابر آمریکا هم دقایقی به میدان رفت و در عین ناآمادگی بازی موثری برای تیم‌‌اش به نمایش گذاشت. البته روسیه با حضور موزرسکی هم برابر آمریکا 3 بر یک شکست خورد تا خطر سقوط بیش از هر زمان دیگری این تیم را تهدید کند.

روسیه حالا بدون پیروزی و با 2 امتیاز ضعیف‌ترین تیم سطح A لیگ جهانی والیبال به حساب می‌آید. استرالیا در گروه مقابل با یک پیروزی و 3 امتیاز شانس بیشتری برای بقا در این سطح دارد و روسیه برای باقی‌ماندن در سطح A دست‌کم باید یک پیروزی برابر ایران کسب کند. این موضوع فدراسیون والیبال روسیه و حتی دستگاه‌ ورزش‌ این کشور را به صرافت انداخت تا با تمام قوا قهرمان المپیک 2012 را به ایران بفرستند.

تیم‌های ایران و روسیه دوازدهم و سیزدهم تیرماه از دور برگشت لیگ جهانی 2015 در سالن 12 هزارنفری آزادی به مصاف هم می‌روند.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز