خبرگزاری کار ایران

نتایج جلسه امروز فدراسیون بسکتبال

احتمال برگزاری لیگ ملی به جای لیگ جوانان/ بازیکنان سهمیه ملی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۸۸۰

پیشنهاد برگزاری لیگ جوانان به جای لیگ ملی و مشخص شدن نام 18 بازیکن به عنوان سهمیه‌های ملی، نتایج جلسه امروز فدراسیون بسکتبال بود.

به گزارش ایلنا، جلسه فدراسیون بسکتبال برای بالا بردن سطح کیفی لیگ ایران با حضور برخی کارشناسان این ورزش و اعضای کمیته‌های فدراسیون بسکتبال ساعت 10 امروز برگزار شد. در این جلسه پیشنهادهایی درباره برگزاری لیگ جوانان به جای لیگ ملی، تعداد بازیکنان خارجی مجاز برای جذب از سوی باشگاه‌ها مطرح و برای تصویب نهایی به سازمان لیگ فرستاده شد.

در این جلسه روزبه ارغوان، سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، مهدی کامرانی، آرمان زنگنه، حامد آفاق، اوشین ساهاکیان، اصغر کاردوست، محمد جمشیدی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی و فرید اصلانی 12 ملی‌پوش سال گذشته همراه آرن داودی، ارسلان کاظمی، محمد حسن‌زاده، جواد داوری، سعید داورپناه و یونس لاله‌زاده به عنوان سهمیه‌های ملی معرفی شدند.

 به این ترتیب هرباشگاه برای فصل آینده تنها می‌تواند 3 بازیکن از این جمع را جذب کند. ضمن این‌که هر تیم هم می‌تواند دو بازیکن خارجی به فهرست خود اضافه کند اما تا پلی‌آف فقط از یک بازیکن خارجی باید در ترکیب تیم‌ها استفاده شود. البته در مرحله پلی آف تیم‌ها می توانند 3 بازیکن خارجی در فهرست خود داشته باشند.

دیگر پیشنهاد مطرح شده در این جلسه برگزاری لیگ جوانان به جای لیگ ملی بود. قرار است در صورت تصویب سازمان لیگ، از فصل آینده لیگ جوانان جایگزین لیگ ملی شود.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز