خبرگزاری کار ایران

کفاشیان وعده داد

سعی می‌کنیم میزبان خوبی برای عراقی‌ها باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۸۸۶

علی کفاشیان در دیدار با مسئولان فدراسیون‌فوتبال عراق اعلام کرد فدراسیون‌ایران سعی می‌کند میزبانی خوبی از بازی‌های عراق داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون‌فوتبال، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال عراق به همراه 2 تن از مسئولان کمیته‌های این فدراسیون صبح امروز با علی کفاشیان و علیرضا اسدی، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران دیدار کردند تا درباره میزبانی مسابقات عراق در کشور ایران به بحث و تبادل‌نظر بپردازند.

کفاشیان در این جلسه گفت: با توجه به تجاربی که در عرصه برگزاری مسابقات بین‌المللی داریم، تمام سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا میزبان خوبی باشیم.

پس از برگزاری این نشست مسئولان فدراسیون عراق از استادیوم‌های تختی، دستگردی و انقلاب‌کرج بازدید خواهند کرد تا ورزشگاه مورد نظر خود را برای میزبانی انتخاب کنند.

برنامه مسابقاتی که عراق میزبان خواهد بود و این دیدارها در ایران برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

عراق - چین‌تایپه، 12 شهریورماه 94 (سوم سپتامبر 2015)

عراق - اندونزی، 21 آبان‌ماه 94 (12نوامبر 2015) این دیدار در صورتی برگزار می‌شود که فیفا فدراسیون فوتبال اندونزی را از حالت تعلیق خارج کند.

عراق - تایلند، 5 فروردین‌ماه 95 (24 مارچ 2016)

عراق - ویتنام، 10 فروردین95 (29مارچ 2016)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز