خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال؛

آغاز مذاکرات رحمتی برای بازگشت به استقلال/نفت و علیمنصور در کمین سید

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۸۸۸

مذاکرات سید مهدی رحمتی دروازه بان سابق استقلال با مسئولان این باشگاه آغاز شد تا یکی از پر سر و صداترین نقل و انتقالات لیگ پانزدهم کلید بخورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مهدی رحمتی پس از بازگشت از سفر مشهد امروز مذاکرات خود را با اعضای کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال آغاز کرد و به نظر می رسد حضور این دروازه بان 35 ساله را باید در جمع آبی‌های پایتخت قطعی دانست.

با چراغ سبز پرویز مظلومی به دروازه‌بان خوش سابقه استقلال به نظر می‌رسد او علاوه بر اینکه دروازه‌بان شماره یک استقلال در فصل آینده خواهد بود بلکه بازوبند کاپیتانی تیمش را هم می‌خواهد.

با این همه گفته می‌شود رحمتی پیشنهاد مالی سنگینی را هم به مسئولان استقلال ارائه کرده است. او که فصل‌گذشته با قراردادی نزدیک به 2 میلیاردی به پیکان‌تهران پیوست، پیشنهاد دریافت طلب 900 میلیاردی به اضافه دریافت نیمی از قرارداد فصل آینده‌اش را به مسئولان استقلال ارائه کرده که باید دید استقلالی‌ها با وجود محدودیت‌های ملی قادر به تامین درخواست این دروازه‌بان قدیمی خود هستند، یا نه.

از سوی دیگر خبر می‌رسد باشگاه نفت‌تهران هم پیشنهاد خوبی را به رحمتی ارائه کرده و منصوریان علاقه‌مند است دروازه‌بان باتجربه‌ای را به جمع بازیکنان فصل آینده‌اش اضافه کند، به ویژه اینکه علیرضا بیرانوند نیز وضعیت قطعی برای ماندن در نفت ندارند و پیشنهادهای ریز و درشت او را هوایی کرده است.

در همین حال از باشگاه‌استقلال خبر می‌رسد کادر فنی این تیم از بین فروزان و طالب‌لو قصد نگه‌داشتن یکی را دارد و باید دید کادر فنی در نهایت با کدام دروازه‌بان فصل گذشته خود به توافق خواهند رسید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز