خبرگزاری کار ایران

حرف من دوتا نمی‌شود؛

دباغیان: قهرکرده‌ها به تیم ملی بازگشتند/منتقدان دنبال بهانه‌تراشی‌ نباشند

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۰۰۸

سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه هیچگاه حرفش دو تا نمی شود گفت: چهارشنبه هفته جاری انتخابی نهایی تیم ملی را برگزار می‌کنیم تا بیش از این وقت را از دست ندهیم.

غلامرضا دباغیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اردوی قم در بهترین شرایط ممکن پیش می رود و در حال حاضر مشغول تمرینات تخصصی کاراته و تمرینات هوازی هستیم. تا آخر هفته این تمرینات را دنبال می کنیم و از پنجشنبه به کار با وزنه خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه هفته جاری مسابقات انتخابی نهایی تیم ملی را با تمام افراد مدعی برگزار می کنیم تا با مشخص شدن نفرات اصلی تیم ملی تمرینات مان را به طور جدی پیگیری کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص بازگشت کاراته کاهایی که به نشانه قهر اردوی تیم ملی را ترک کرده بودند، گفت: آنها اشتباه کردند و بدون اطلاع، قصاص قبل از جنایت انجام دادند. این نفرات که به نحوه برگزاری انتخابی اعتراض داشتند پیش از آغاز مسابقات انتخابی اردو را ترک کردند و کارشان حرفه ای نبود.

وی با تاکید بر اینکه به درخواست رئیس و دبیر فدراسیون کاراته این نفرات به انتخابی تیم ملی دعوت شدند ،افزود: طی صحبت هایی که با سمندر و آشوری داشتم به این نتیجه رسیدیم که این نفرات به انتخابی نهایی تیم ملی دعوت شوند. به هر حال حضور آنها در رقابت های انتخابی خلاف قانون نیست و این تصمیم یک شانس بزرگ برای آنها است.

دباغیان در ادامه افزود:کاراته ایران متکی به فرد نیست. ما در حال حاضر سه تیم  ملی تقریبا هم سطح داریم و انتخاب نفر اصلی در برخی وزن ها واقعا کار سختی است.

سرمربی تیم ملی کاراته افزود: فاصله افرادی که در اردوی تیم ملی باقی می مانند و کسانی که خط می خورند میلیمتری است و شک نکنید که از نفرات خط خورده هم در آینده استفاده خواهیم کرد.

دباغیان با اشاره به سطح بالای سوپر لیگ کاراته بیان داشت: زمانی که سرمربی تیم ملی نبودم هم نام خیلی از پدیده های سوپر لیگ کاراته را یادداشت می کردم زیرا تمام زندگی من در کاراته خلاصه می شود.

وی در خصوص برگزاری اردو تیم ملی در قم گفت: امکاناتی که در مجموعه ورزشی شیرودی بود کفاف ما را نمیداد،به همین جهت تصمیم گرفتیم برای اینکه با آرامش به کارمان ادامه دهیم دراستان قم اردو برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص انتقادهایی که به شرایط آب و هوایی قم در مقایسه با ژاپی میزبان مسابقات قهرمانی آسیا مطرح می شود، گفت: قم در این روزها از تهران خنک‌تر است! الان زمان تمرینات سخت است نه مطابقت آب و هوایی.

دباغیان افزود: بعد از ماه مبارک رمضان یک اردو در بندر انزلی پیش بینی کرده ایم و آن موقع به شرایط آب و هوایی فکر خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: دو نکته مهم را باید اعلام کنم؛اول آنکه هر استانی توانایی میزبانی از تیم ملی را دارد اعلام کند تا ما با بررسی شرایط،در آن استان اردو برپا کنیم و دوم آنکه مسابقات انتخابی تیم ملی که چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود را به احتمال فراوان در تهران برگزار می کنیم تا خیلی از منتقدان این رقابت ها را از نزدیک مشاهده کنند و دنبال بهانه تراشی نباشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز