خبرگزاری کار ایران

با رایزنی مربی اوکراینی صورت می‌گیرد؛

اردوی تیم ملی بوکس در اوکراین و قرقیزستان

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۰۷۱

تیم ملی بوکس ایران که به تازگی با کاپ قهرمانی تورنمنت بین المللی اسلواکی به میهن برگشته است، بزودی برای برپایی اردویی تدارکاتی راهی اوکراین می شود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بوکس کشورمان در نظر دارد پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا که شهریور ماه جاری در بانکوک تایلند برگزار می شود، چند اردوی تدارکاتی برگزار کند.

به همین منظور دومین اردوی تیم ملی از زمان حضور ولادمیر وینکوف سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس، به احتمال فراوان بزودی در شهر بندری"خرسون" اوکراین برپا می شود.

گفته می شود که سرمربی اوکراینی بوکس کشورمان با استفاده از روابطش با فدراسیون بوکس اوکراین مقدمات  این اردو را فراهم کرده و تمام هزینه های این اردوی تدارکاتی با فدراسیون اوکراین خواهد بود.

همچنین مقرر شده تا اعضای تیم ملی ایران 17 مرداد ماه خود را به خرسون اوکراین برسانند و تا دوم شهریور ماه در اردو باقی بمانند.

ضمنا در پایان این اردو یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی ب اوکراین پیش‌بینی شده است.

اردوی مشترک با گرجستان در قرقیزستان

طبق برنامه ای که "وینکوف" به فدراسیون بوکس ارائه کرده، آخرین برنامه تیم ملی بوکس کشورمان پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا درتایلند، برپایی اردوی تدارکاتی مشترک با تیم ملی بوکس گرجستان در شهر بیشکک قرقیزستان است.

قرار است در این اردو که از 17 مرداد تا 2 شهریور ماه جاری در شهر بیشکک قرقیزستان انجام می شود، علاوه بر تمرینات همزمان،یک دیدار تدارکاتی نیز بین مشتزنان کشورمان با بوکسورهای گرجستانی صورت پذیرد.

همچنین احتمال دارد تیم ملی قرقیزستان نیز مقدمات برپایی یک تورنمنت تدارکاتی سه جانبه با تیم های بوکس ایران و گرجستان را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز