خبرگزاری کار ایران

جو صمیمانه نفت زبانزد است

آل‌کثیر: هدفم رفتن به لیگ برتر انگلیس است / آرزوهایم کار کردن با منصوریان بود

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۱۸۱

عیسی آل‌کثیر، مهاجم فصل پیش آلومینیوم‌هرمزگان و آقای‌گل فصل‌گذشته لیگ‌یک به تازگی با انعقاد قراردادی 3 ساله به تیم نفت‌تهران پیوست.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت‌تهران، این بازیکن درباره پیوستن به نفت و فضایی که در این باشگاه وجود دارد گفت‌وگویی را انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

* چطور شد بین تمامی پیشنهادها، نفت‌تهران را انتخاب کردی؟

- یکی از مهمترین دلایل من برای انتخاب این باشگاه، بی حاشیه بودن آن است چراکه یک بازیکن می‌تواند بدون دغدغه و با آرامش کامل به فوتبال خود بپردازد. دلیل دیگر، انسجام و هماهنگی فوق‌العاده‌ای است که در تمام بخش‌های این باشگاه وجود دارد و از همه مهمتر، حضور مربی جوانی چون علیرضا منصوریان در رأس کادر فنی این تیم است که به شخصه یکی از آرزوهای من کار کردن با منصوریان بود که خوشبختانه امسال به آن دست یافتم.

* علت اینکه دوست‌داشتی با منصوریان کار کنی چه بود؟

- جو صمیمانه و فضای رفاقتی که او در تیم نفت به وجود آورده زبان‌زد است. من از چندین و چند بازیکن مختلف تعریف محاسن اخلاقی منصوریان را شنیده‌ام و اینکه در تیم‌های او همه به یک چشم دیده می‌شوند و هرکه بیشتر تلاش کند، فارغ از اسم و سابقه‌ای که دارد، حق خود را خواهد گرفت.

* سقف آرزوهای تو در فوتبال چیست؟

- من هم مثل تمام بازیکنان ایرانی آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم را دارم و امسال تمام تلاش خود را خواهم کرد بتوانم نظر مساعد مربیان تیم ملی را جلب نمایم. ضمناً حضور در اروپا به خصوص لیگ‌برتر انگلستان نیز نهایت آرزوی من در بازیگری است.

* آمادگی رقابت با سایر مهاجمان نفت را داری؟

- قطعاً، از امروز تلاش مضاعفی خواهم کرد تا در رقابتی سالم و جوانمردانه بتوانم جایگاه ثابتی برای خودم به دست بیاورم.

* شماره پیراهن خاصی را مدنظر داری؟

- شماره 12 عدد مورد علاقه من است اما حساسیتی برای پوشیدن آن ندارم. در کل، هر شماره‌ای که مربیان صلاح بدانند را بر تن خواهم کرد.

* از چه زمانی در تمرینات تیم حاضر خواهی شد؟

- ان‌شاالله از امروز بعد از ظهر به تمرینات تیم در تهرانسر اضافه خواهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز