خبرگزاری کار ایران

با شکست مقابل کره در دیدار فینال؛

تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران نایب قهرمان آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۴۴۱

تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه سابر با شکست از کره‌جنوبی نایب‌قهرمان آسیا شد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران و کره‎جنوبی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز سه‌شنبه در دیدار نهایی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در سنگاپور به مصاف هم رفتند. در این مصاف که حکم دیدار پایانی این دوره از مسابقات را داشت، تیم ملی ایران در مصاف با حریف قدرتمند خود با نتیجه ۴۵ بر ۳۷ شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و فرزاد باهرارسباران در این دوره از رقابت‎های قهرمانی آسیا شرکت کرده، پیش از حضور در فینال، در نخستین دیدار که پس از استراحت در مرحله یک هشتم نهایی برگزار کرد، موفق شد هنگ‎کنگ را با نتیجه ۴۵ بر ۳۷ شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

ملی‌پوشان شمشیربازی اسلحه سابر مردان در مرحله نیمه نهایی هم تیم چین را با نتیجه ۴۵ بر ۳۱ شکست دادند و  فینالیست شدند.

تیم ملی سابر مردان در حالی عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد که در دوره پیشین این رقابت‌ها که به میزبانی کره‌جنوبی برگزار شدد، در جایگاه سوم قرار گرفته بود. البته سال گذشته و در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی تیم ایران پس از پیروزی برابر چین و راه‌یابی به فینال نیز مقابل تیم میزبان شکست خورد و نایب قهرمان شد.

در پایان رقابت‎های اسحه سابر مردان مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا، بعد از کره‌جنوبی و ایران که قهرمان و نایب قهرمان شدند تیم‎های چین و قزاقستان سوم مشترک شدند.

با برگزاری دیدار نهایی اسلحه سابر مردان، پرونده مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در سنگاپور بسته شد. امروز و پیش از دیدار نهایی اسلحه سابر مردان، رقابتهای فلوره بانوان برگزار شد که طی آن تیم ایران در میان ۱۱ تیم شرکت کننده به عنوان نهم دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز