خبرگزاری کار ایران

شنای بین‌المللی مجارستان؛

جلالی در 200 متر مختلط انفرادی چهاردهم شد/عناوین شناگران‌ایران همچنان دو رقمی!

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۵۳۹

چهارمین روز رقابت‌های شنای بین‌المللی مجارستان با کسب عنوان چهاردهمی احمدرضا جلالی در ۲۰۰متر مختلط انفرادی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، احمدرضا جلالی در چهارمین روز از مسابقات شنای بین‌المللی مجارستان به مرحله نیمه‌نهایی ۲۰۰ متر مختلط انفرادی صعود کرد.

جلالی عصر دیروز در این مرحله به آب زد و با ثبت زمان ۲ دقیقه و ۱۰ثانیه و ۱۶صدم ثانیه در بین بیش از ۳۰ شناگر به مقام چهاردهم رسید و  از صعود به فینال بازماند. او صبح سه شنبه و در مرحله مقدماتی ۲۰۰متر را در ۲دقیقه و ۱۰ثانیه و ۹۶صدم ثانیه شنا کرده بود.

در ادامه این رقابت‌ها ملی‌پوشان شنای‌ایران امروز استراحت می‌کنند و فردا مهدی انصاری و احمدرضا جلالی در ماده ۵۰ متر آزاد به آب می‌زنند. جلالی علاوه بر این ماده در ۱۰۰ متر پروانه نیز با شناگران دیگر به رقابت می‌پردازد.

در حالیکه مسئولان و کادر فنی تیم ملی شنا مدعی بودند تیم 3 نفره شنای ما در مسابقات بین‌المللی مجارستان سهمیه مسابقات‌جهانی کازان روسیه را کسب می‌کند، شناگران‌ایران تاکنون به نتایج ضعیفی در این مسابقات دست یافته‌اند.

سیزدهمی مهدی‌انصاری در 50 متر قورباغه، یازدهمی جمال چاوشی‌فر در 100 متر کرال پشت، هفدهمی چاوشی‌فر در 50 متر پروانه از جمله نتایج ضعیف تیم 3 نفره اعزامی کشورمان به مجارستان است که هدایت این تیم را خشایار حضرتی برعهده دارد. در واقع تاکنون هیچ‌یک از شناگران کشورمان در این مسابقات جایگاه تک‌رقمی بدست نیاورده‌اند.

شناگران کشورمان امروز چهارشنبه به استراحت خواهند پرداخت و در 2 روز آینده طبق برنامه زیر با حریفان خود به رقابت می‌پردازند:

روز ششم ۲ جولای – ۱۱ تیرماه(ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران):

۵۰ متر آزاد: احمدرضا جلالی – مهدی انصاری

۱۰۰ متر پروانه: احمدرضا جلالی

روز هفتم ۳ جولای – ۱۲ تیر(ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران):

۵۰ متر کرال پشت: جمال چاووشی فر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز