خبرگزاری کار ایران

نیم نگاهی به المپیک ۲۰۲۰ داریم؛

مقانلو: امیدوارم 4 سهمیه المپیک را بگیریم /اعتماد به جوان‌ها همیشه جواب می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۵۵۴

سرمربی‌تیم‌ملی تکواندو گفت: در راه تثبیت هر 4 سهمیه المپیک 2016 ریو چند خان‌بزرگ پیش‌رو داریم اما به کسب حداکثر سهمیه المپیک امیدواریم.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب بیان داشت: روزانه 2 نوبت تمرین می‌کنیم و در حال آماده‌سازی ملی‌پوشان هستیم تا به امید خدا 27 تیرماه راهی کره‌جنوبی شده و از آخرین روز ماه‌جاری وارد مسابقات شویم.

وی افزود: مسابقات دشواری در کره‌جنوبی داریم اما سعی کردیم به ملی‌پوشانی که وضعیت تثبیت شده‌ای در رنکینگ جهانی دارند استراحت دهیم و به جوانترها اعتماد کنیم.

مقانلو با بیان اینکه اعتماد به جوان‌ها همیشه جواب داده، گفت: از همین حالا نیم‌نگاهی هم به المپیک 2020 داریم و می‌خواهیم با بها دادن به جوان‌ها کسب امتیاز کنیم.

سرمربی‌تیم‌ملی به مصدومیت اسبقی و مردانی اشاره کرد و گفت: اگر این 2 نفر دچار آسیب‌دیدگی نمی‌شدند، ما الان 4 سهمیه المپیک 2016 ریو را تقریبا صد در صد کرده بودیم اما مصدومیت جزو لاینفک ورزش است و ما می‌خواهیم از این چالش سربلند بیرون بیاییم.

وی ضمن بیان اینکه بعد از قهرمانی جهان توقع از تیم‌ملی تکواندو بالا رفته، اظهار داشت: بی‌گمان توقع، توجه نیز به همراه دارد. ما هدف مشخصی داریم و طبق برنامه پیش می‌رویم. همیشه موفقیت‌ها را زود فراموش می‌کنیم و دید ما به آینده است و امیدواریم آنقدر خوب باشیم که جای هیچ انتقادی از تیم ملی باقی نماند.

مقانلو در پاسخ به این سوال که قول کسب 4 سهمیه المپیک 2016ریو را می‌دهید، گفت: هیچ‌گاه قول نداده‌ام اما همیشه در جستجوی بهترن‌ها هستم. ان‌شاالله که بتوانیم با کسب هر 4 سهمیه المپیک دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز