خبرگزاری کار ایران

با نظر پرویز مظلومی؛

فهرست خروجی‌های استقلال مشخص شد/ نه بیک‌زاده می‌ماند، نه صادقی

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۶۰۸

به نظر می‌رسد پرویز مظلومی تیم خود را برای لیگ پانزدهم انتخاب کرده و خروجی های این تیم نیز مشخص شده‌اند.

به گزارش ایلنا، نقل و انتقالات لیگ‌برتر به نقطه اوج خود رسیده و باشگاه‌استقلال با آمدن پرویز مظلومی در رأس کادر فنی این تیم به کانونی برای اخبار داغ بدل شده که فهرست خروجی‌های این تیم یکی از خبرهای داغ روز است.

بعد از قلم قرمز پرویز مظلومی روی رضا عنایتی کاپیتان باسابقه این تیم و همچنین محسن فروزان سنگربان فصل گذشته آبی‌ها، خبرها از خروج نام هاشم‌ بیک‌زاده و امیرحسین صادقی از فهرست استقلال در لیگ پانزدهم دارد.

این 2 مدافع سال‌های اخیر استقلال که جزو بازیکنان متعصب این تیم نیز محسوب می‌شدند فصل گذشته بیشتر مصدوم بودند تا بازیکن ثابت تیم و امیر قلعه‌نویی آنها را به دلیل مصدومیت یا درگیر بودن با بازی‌های ملی در اختیار نداشت و همین 2 دلیل کافی بود تا مظلومی قلم قرمز خود را روی نام این دو بازیکن بکشد.

حضور امین حاج‌محمدی و روزبه چشمی و ادامه همکاری با مگویان، فخرالدینی و عمران‌زاده باعث شده ترکیب دفاعی استقلال با ترافیک بازیکن مواجه شود و البته نقطه ضعف مظلومی را باید در جذب مهاجم دانست که همین موضوع باعث شده استقلالی‌ها 2 مدافع خود را کنار گذاشته و به فکر جذب مهاجم باشند تا مدافع!

البته پیش از این جدایی میلاد نوری و میلاد سلیمان‌فلاح نیز قابل پیش‌بینی بود تا فهرست آبی‌ها در لیگ پانزدهم تغییرات زیادی داشته باشد.

البته بعد از جذب جابر انصاری، مسعود حسن‌زاده به عنوان گزینه اصلی آبی‌ها برای قرار گرفتن در نوک خط حمله این تیم محسوب می‌شد که پاسخ ذوب‌آهن به درخواست استقلال منفی بود و حالا مظلومی باید یا به آرش برهانی کنار شهباززاده دل خوش باشد یا روی مثلث جوان خود( برزای، رمضانی و کریمی) حساب باز کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز