خبرگزاری کار ایران

سلیقه مظلومی‌قابل احترام است؛

صادقی: ناگفته‌هایم را در آینده می‌گویم/ مذاکره‌ای با هیچ باشگاهی نداشته‌ام

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۶۶۹

مدافع تیم استقلال با بیان اینکه باید قبول کرد فوتبال حرفه ای شده گفت: هر آمدنی یک رفتنی دارد و خوشحالم که پس از 12 سال با بازوبند کاپیتانی از استقلال جدا می‌شوم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیرحسین صادقی که امروز چهارشنبه برای مذاکره و تعیین وضعیت خود در فصل آینده با مسئولان استقلال به محل این باشگاه رفته بود، ضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: امروز خبردار شدم که در جمع لیست مازاد استقلال هستم ، به هر حال هر بازیکنی بپذیرد که هر آمدنی یک رفتنی دارد و این کاملا طبیعی است.

وی اظهار داشت: رفت وآمدها در فوتبال طبیعی است ولی قرار نیست که رفتن من از استقلال همیشگی باشد. به هر حال سلیقه کادر فنی این بود که در استقلال نباشم و باید به این مسئله احترام گذاشت.

مدافع استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا بهتر نبود استقلالی ها به او زودتر خبر می‌دادند که او را نمی خواهند، گفت: این مسائل اهمیت ندارد. سال گذشته هم در نیم فصل دچار مشکلاتی شدم اما تابع نظر مدیریت بودم. امسال هم مشکلی ندارم. با داشتن 11-12 سال سابقه در استقلال اگر از این تیم بروم اتفاقی نمی افتد. اساسا چیز اجباری اینجا وجود ندارد.

وی اضافه کرد: متاسفانه از قول من زدند که خط و خطوطی در استقلال وجود دارد که نمی‌خواهند من در این تیم باشم. اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من چنین چیزی نگفتم و هیچ وقت دنبال دعوا نبوده ام. به هر حال باشگاه برنامه های خود را دارد و من خطاب به کسانی که نمی خواهند، در این تیم باشم می گویم که من یک بازیکن حرفه ای هستم چرا که این دفعه سوم است از استقلال می روم.

صادقی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و نمی‌توانم درباره پیشنهادهایم صحبت کنم. حالا یک جلسه با مدیریت استقلال داریم تا نتیجه اش مشخص شود اما با هیچ جایی تا الان مذاکره نکرده ام.

صادقی درپاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد پس ازجلسه اش با مدیران استقلال دراین تیم ماندنی شود همانند اتفاقی که سال گذشته رخ داد، گفت: ماجرای آن سال فرق داشت. من از تیم ملی آمده بودم که به من گفتند در لیست مازاد هستی. با افشارزاده جلسه‌ای برگزار کردم و به من گفت که مهلتی 12 ساعته به او بدهم. پس از آن افشارزاده در تماسی به من گفت که به تمرین بروم. شاید در آینده خیلی از مسائل را بازگو کنم. خیلی از مسائلی که شما نمی دانید را بازگو کنم اما برای بیان این مسئله باید فکر کنم.

وی اضافه کرد: اگرتا الان هم به خاطر استقلال صبر کرده ام به خاطر این است که دلم با این تیم بوده است.روزهای سختی را با این تیم گذرانده ام و زمانی بود که پشت ماشین مدد جباری لخت می شدیم و برای تمرین آماده می شدیم. به صراحت به شما می گویم که در 12 سال حضورم در استقلال، اندازه دو سال بعضی ها پول نگرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بحث بازوبند کاپیتانی استقلال در رفتن او نقش داشته است، گفت: همه جای دنیا سرمربی تیم کاپیتان را انتخاب می کند.

وی در پایان صحبت هایش و در پاسخ به سئوالی درباره جلسه اش با استقلالی ها گفت: من تنها یک جلسه با مسئولان استقلال داشتم که گفتند با من تماس می گیرند اما یادشان رفت و من خودم آمدم. من از استقلال جدا شوم، باز هم مثل یک هوادار با برد این تیم خوشحال می شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز