خبرگزاری کار ایران

با رد پیشنهاد خارجی؛

طارمی قید قطر را زد تا سرخ‌پوش بماند/ قرارداد سفید مهاجم‌بوشهری با پرسپولیس!

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۶۸۱

مهاجم بوشهری پرسپولیس قید پیشنهاد خارجی خود را زد تا یک فصل دیگر سرخ‌پوش بماند.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی که روزهای گذشته از نظر مالی با سرخ‌پوشان تهرانی به توافق نرسیده بود و در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفته بود بالاخره در مذاکرات کوتاه آمد و قید لژیونر شدن را زد تا یک فصل دیگر سرخ‌پوش بماند.

در حالیکه پرسپولیس فصل‌گذشته روزهای نچندان خوشایندی را سپری نکرد ولی مهدی طارمی ستاره‌ای درخشان بود و مهاجمی آینده‌دار نشان داد تا مورد توجه تیم‌های مختلف و بخصوص حوزه خلیج فارس قرار بگیرد.

کویتی‌ها و قطری‌ها دنبال جذب این ستاره سرخ‌پوش بودند و بعد از توافق نکردن طارمی با پرسپولیس این مهاجم بوشهری حتی تا آستانه توافق نهایی با قطری‌ها هم پیش رفت ولی مذاکرات طولانی با مدیران سرخ‌پوش بالاخره جواب داد و طاهری و دوستانش موفق شدند طارمی را یک فصل دیگر در پرسپولیس نگه دارند.

هنوز جزئیاتی از قرارداد این بازیکن منتشر نشده ولی اعلام شده طارمی قرارداد سفید امضا کرده تا دین خود را به باشگاهی که در آن چهره شده ادا کند.

جزئیات مالی قرارداد به طاهری سرپرست باشگاه واگذار شده تا درباره میزان پرداختی به مهاجم جوان سرخ‌پوشان که قید قرارداد میلیاردی قطری‌ها را زده تصمیم‌گیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز