خبرگزاری کار ایران

قنبرپور مطرح کرد:

محمد نوری می‌خواهد بماند/ اومانا و 4 بازیکن در فهرست پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۷۳۷

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات، اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های در دست اقدام گزارشی را ارسال کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرپور افزود: باشگاه پرسپولیس به دور از هیاهو برنامه‌های کار خود را دنبال کرده و در مسیر بسته شدن تیم مورد نظر کادر فنی گام بر می‌دارد. بر همین اساس طی روزهای گذشته قراردادهای مختلفی را با بازیکنان جدید و قبلی تیم که آزاد بودند منعقد کردیم و برای تامین باقی نیازها، کاملا برنامه‌ریزی شده است.

دور از ریخت و پاش و خبرسازی

وی ادامه داد: ما به دنبال خبرسازی و ریخت و پاش مالی نیستیم. اتفاقا می‌خواهیم با یک انضباط مالی در نقل و انتقالات به انسجام تیمی و یکدلی در تیم برسیم. شاید این مفاهیم کمی بیگانه باشد اما می‌بینید که باشگاه در نهایت با کمی صبوری، نفرات مورد نظر خود را با رقم‌های واقعی و معقول جذب کرده‌است اما شاید بعضی تلاش می‌کنند شرایط را به شکل دیگری نشان دهند.

بازیکنان تعصب به خرج دادند

مشاور باشگاه خاطرنشان کرد: البته در این رویداد، بویژه در توافق‌هایی که با بازیکنان پیشین تیم داشتیم، باید از تعصب این بچه‌ها و تعلق خاطرشان نسبت به پرسپولیس قدردانی کنم. چه آنها و چه نفرات جدیدی که جذب کردیم با پیشنهادهای دیگر و بعضا بهتری روبرو بودند ولی این ارزش پیراهن پرسپولیس بود که باعث شد با شرایط باشگاه کنار بیایند که جای تقدیر دارد. در این میان تلاش باشگاه حفظ شأن پرسپولیس و بازیکنان به شکل تواما بود. همچنین دوست دارم به نوبه خودم به عنوان عضوی کوچک از این خانواده از صبوری هواداران و همچنین تلاش‌ها و اقدامات اعضای هیأت مدیره و سرپرست باشگاه تشکر کنم. طبعا باشگاه شرایط پرفشاری را پشت سر گذاشته و می‌گذارد اما اکنون رفته رفته تیم به شکلی که آقای برانکو خواستند در حال شکل گرفتن است.

ایوانکوویچ دنبال تغییرات زیاد نیست

قنبرپور تصریح کرد: برانکو بر این باور است شاکله تیم را حفظ کند چون قابلیت خوبی در نفرات وجود دارد و ترجیح داده‌اند بیشتر از نفراتی استفاده شود که آشنایی با فضای پرسپولیس را داشته و به جهت بازی و تمرین در طول فصل گذشته به شناخت و هماهنگی رسیده‌اند. در پست‌های مختلف خواستار تقویت شدند که اقدامات انجام شد و در جریان جلسات به ایشان تاکید شد، باشگاه آمادگی دارد در صورت خواست ایشان اقدامات خود در نقل و انتقالات را گسترش داده و نفرات بیشتری را جذب کند اما در تمام موارد همه چیز بستگی به نظر ایشان دارد.

توافق با هفت بازیکن

ما در حال حاضر کمال کامیابی‌نیا و رامین رضائیان را جذب کرده‌ایم و در حال بررسی شرایط مهرداد جماعتی و کار روی این گزینه هستیم. از بازیکنان قبلی تیم با هادی نوروزی، امید عالیشاه و علیرضا نورمحمدی به توافق رسیدیم. کار فرشاد احمدزاده هم نهایی شد. مهدی طارمی هم صبح امروز در نشستی که با آقای طاهری داشت، متمم قرارداد خود را امضاء کرد و او را که هواداران تمایل زیادی به حفظ وی داشتند در فصل آینده همراه خود خواهیم داشت. در تمام این موارد تصور می‌شد باشگاه ناکام مانده است اما مجموعه مدیریت باشگاه، پرسپولیس را اسیر جو احساسی نکرد و این بچه‌ها هم نشان دادند چقدر پرسپولیس را دوست دارند.

نوری می‌خواهد بماند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره محمد نوری هم به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با او مذاکرات خوبی داشتیم. او کاپیتان و بازیکن باسابقه تیم است. حالا می‌توانیم بگوییم اتفاقا نوری به خاطر هواداران می‌خواهد در پرسپولیس بماند و به توافق‌های خوبی هم رسیدیم. البته وی باید وضعیت خود را با طرف قطری روشن کند و در صورت انجام این کار، نوری را بار دیگر در جمع خودمان خواهیم داشت.

اومانا اعلام آمادگی کرد

قنبرپور درباره سایر بازیکنانی که پرسپولیس به دنبال جذب آنها است، توضیح داد: مایکل اومانا ابراز تمایل کرده که می‌آید ولی ابتدا باید مسابقات تیم ملی کشورش تمام شود. آقای برانکو هم که او را می‌خواهد و مشکلی در مسیر ادامه حضور او احساس نمی‌شود.

مدافع و مهاجم خارجی در راه هستند

وی افزود: همچنین قرار است ظرف روزهای آینده یک مدافع کروات با هماهنگی آقای برانکو به تیم اضافه شود. مدافعی که بتواند نقش یک لیبرو را هم ایفا کند و همچنین یک مهاجم خارجی هم اضافه خواهیم کرد.

معادله سخت روی خط دروازه

قنبرپور درباره خط دروازه خاطرنشان کرد: آقای برانکو به طور مشخص اعلام کرده‌اند سوشا مکانی دروازه‌بان اول تیم خواهد بود و نمی‌خواهم دروازه‌بان بعدی نفری باشد که روی او هم تاثیر منفی بگذارد. از سوی دیگر با این مساله روبرو هستیم که در سه بازی اول، سوشا را در اختیار نداریم و این بازی‌های اول برای ما بسیار تعیین کننده و مهم هستند. حالا باید به گزینه‌ای برسیم که هر دو حالت تامین شود و این آسان نیست. در این ارتباط بررسی‌های زیادی داشته‌ایم و یکی، دو گزینه هم داریم. به هر حال همانطور که گفتم با توجه به نظر آقای برانکو و شرایطی که تیم دارد، نمی‌توانیم سراغ هر دروازه‌بانی برویم.

بدون نظر برانکو نه کسی جذب می‌شود، نه کسی می‌رود

وی درباره شائبه‌هایی که مبنی بر دخالت باشگاه در تصمیم‌گیری‌های برانکو اعمال نظرات خود وجود دارد، تصریح کرد: به هیچوجه اینگونه نیست. به عنوان مثال همین حالا اگر در مورد بحث دروازه‌بانی نظر شخص ایشان لحاظ نمی‌شد، تا به حال یک گزینه اسمی را جذب می‌کردیم. به هر حال نباید فراموش کنیم که ایشان سرمربی تیم است. قطعا ما نظراتی داریم ولی این نظرات در نهایت مشورت است. دیدگاه‌ها و استدلال‌ها مطرح می‌شود و در نهایت آقای برانکو تصمیم می‌گیرد. در مورد بعضی بازیکنان مد نظر هواداران هم که اتفاقا از افتخارات فوتبال ما هستند، در نهایت باشگاه در حوزه فنی، نظر سرمربی را ملاک قرار می‌دهد.

باشگاه همچنین نگرانی‌ها و خواسته‌های هواداران را در موارد مختلف به آقای برانکو منتقل کرد و مباحث فنی زیادی انجام شد. آقای ایوانکوویچ هم تاکید کرده‌اند تمام تلاش ایشان برای جلب نظر هواداران است که همان موفقیت تیم خواهد بود. در حال حاضر نیز آخرین مراحل را برای تکمیل فهرست تیم طی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز