خبرگزاری کار ایران

با عشق به پرسپولیس آمدم

طارمی: ویزای قطر در جیبم بود اما نرفتم/ گذشته‌ام را فراموش نمی‌کنم

مهاجم‌جوان و پدیده‌پرسپولیس گفت: اگر مساله من با پرسپولیس پول بود، کمی چانه می‌زدم اما توافق من 5 دقیقه هم طول نکشید.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی افزود: در شرایطی که شاید همه فکر می‌کردند با باشگاه مشکل مالی دارم، توافق من با طاهری 5 دقیقه هم طول نکشید. این در حالی بود که ویزای قطر هم در جیبم آماده بود ولی تصمیم گرفتم یک‌سال دیگر در پرسپولیس باشم و از این تصمیم بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: آنچه باعث بروز مشکل شده بود، مسائلی آزار دهنده و ناراحت‌کننده گذشته بود. مسائلی که روزهای اخیر در گفت‌وگوهایی که با کاشانی و طاهری داشتیم، دیگر وجود نداشت تا همه چیز ظرف 5 دقیقه تمام شود. حتی برای اینکه ثابت کنم موضوع مالی، مشکل موجود نیست، تعیین مبلغ مورد توافق را به خود طاهری سپردم و بعد از تعیین رقم درباره پیش پرداخت هم صحبتی نکردم.

پدیده‌ فصل‌گذشته لیگ‌برتر درباره تغییر شماره پیراهنش خاطرنشان کرد: افتخار بزرگی بود که سال قبل شماره 17 که پیراهن بزرگانی چون فرشاد پیوس و مهدی مهدوی‌کیا بود را به تن کردم و مسوولیت سنگینی بود و از آنها به خاطر حمایت‌‌شان قدردانی می‌کنم. برای این فصل شماره 9 را انتخاب کردم چون همیشه در تیم‌های قبلی شماره 9 را می‌پوشیدم و از همین‌جا از همه بزرگانی که این شماره را در پرسپولیس به تن کرده‌اند رخصت می‌خواهم.

وی درباره دلیل تاخیر برای حضور در تمرینات تصریح کرد: باید به بوشهر بروم و ضمن انجام کارهای نیمه‌کاره، وسایلم را همراهم بیاورم. به خاطر همان مسائلی که گفتم تصمیم من برای رفتن به قدری جدی بود که حتی خانه‌ام را تحویل دادم و حالا باید برای آوردن وسایلم برگردم و قرار است این مدت دوستانم برای من منزلی را پیدا کنند و به امید خدا از روز شنبه در تمرینات حاضر خواهم بود.

طارمی در واکنش به اظهاراتی درباره پولکی شدن او و اینکه خودش را گم کرده به سایت باشگاه گفت: کسی از پول بدش نمی‌آید اما اگر موضوع این بود، کمی چانه می‌زدیم ولی این‌طور نبود. من فراموش نکردم سال قبل همین زمان کجا بودم و روزی که گذشته خودم را فراموش کنم، اول نابودی فوتبال من است. من با عشق به پرسپولیس آمدم و با عشق به پرسپولیس هم می‌مانم.

کد خبر : ۲۸۷۷۵۳