خبرگزاری کار ایران

مسابقات بین المللی شنای مجارستان؛

تداوم ناکامی شناگران ایران دررقابت های مجارستان/چاوشی فر آخرین امید ایران

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۸۸۹

شناگران ایران با حضور در ماده های ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر پروانه به کار خود در ششمین روز از مساقات شنای قهرمانی مجارستان پایان دادند.

به گزارش ایلنا، روز ماقبل پایانی مسابقات شنای بین المللی مجارستان با حضور 2 شناگر ایران در ماده های ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر پروانه آغاز شد. ابتدا مهدی انصاری و احمدرضا جلالی در ماده ۵۰ متر ازاد به آب زدند. در این ماده جلالی با ثبت زمان ۲۴ثانیه و ۸صدم ثانیه به کارش پایان داد و انصاری رکورد ۲۴ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه را ثبت کرد.

احمدرضا جلالی علاوه بر این ماده رقابتی در ۱۰۰متر پروانه هم با سایرین رقابت کرد. جلالی توانست ۱۰۰متر را در ۵۷ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه شنا کند. نمایندگان ایران با ثبت این رکوردها از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماندند و به کار خود در ششمین روز از مسابقات شنای قهرمانی مجارستان پایان دادند.

در آخرین روز این مسابقات فردا (جمعه) جمال چاوشی فر تنها نماینده شنای ایران خواهد بود. چاوشی فر ظهر فردا در ماده تخصصی خود ۵۰ متر کرال پشت به آب می‌زند تا پرونده حضور شناگران ایران در مسابقات شنای مجارستان در سال ۲۰۱۵ بسته شود.

کار نمایندگان شنای ایران در مسابقات قهرمانی کشور مجارستان از شنبه (۶تیر۱۳۹۴) آغاز شده و جمعه (۱۲تیر ۱۳۹۴) به پایان می‌رسد. جمال چاوشی فر، احمدرضا جلالی و مهدی انصاری با هدایت خشایار حضرتی به نمایندگی از ایران در این مسابقات حضور دارند.

برنامه روز پایانی مسابقات شنای مجارستان: 

روز هفتم ۳ جولای – ۱۲ تیر(ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران):

۵۰ متر کرال پشت: جمال چاووشی فر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز