خبرگزاری کار ایران

در کمپ‌بلو برگزار می‌شود؛

فنرباغچه - ذوب‌‌آهن؛ مصاف اصفهانی‌ها با تیم 118میلیون یورویی

تیم فوتبال ذوب‌آهن 20 تیرماه در دیداری دوستانه به مصاف تیم سرشناس فنرباغچه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، فنرباغچه که جزو بزرگترین باشگاه‌های ترکیه و نامی شناخته شده بین تیم‌های مطرح اروپایی است در فصل‌گذشته رقابت‌های لیگ ترکیه پس از گالاتاسرای که به عنوان قهرمانی دست یافت و بشیکتاشی که در رده سوم ایستاد، جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.

این تیم فصل آینده باید در رقابت‌های داخلی و اروپایی حضوری قدرتمندانه داشته باشد و بار دیگر به قدرت شناخته شده شهر استانبول در‌آید. تیمی که ارزش تقریبی آن 118 میلیون یورو برآورد شده و در ترکیب خود ستارگانی چون دیگو ریباس فوق ستاره برزیلی و بازیکن سابق تیم‌های وولفسبورگ و اتلتیکومادرید،‌ رائول میرلش و برونو آلوز،‌ هافبک و مدافع ملی‌پوش پرتغالی،‌ امانوئل اومنیکه ستاره‌نیجریه،‌ کادلچ بازیکن تیم ملی جمهوری‌چک، فرناندائو برزیلی آقای‌گل فصل‌گذشته لیگ ترکیه و کراسیچ ملی‌پوش کروات را در خدمت دارد.

این تیم ترکیه‌ای همچنان جزو تیم‌های فعال در بازار نقل و انتقالات ترکیه است که روی خرید چند فوق ستاره دیگر نیز تمرکز کرده که نانی بازیکن سابق منچستریونایتد سرشناس‌ترین آنهاست.

مربیگری تیم فنرباغچه که قدمتش به 108 سال می‌رسد بر عهده ویتور پریرا که از المپیاکوس راهی فنرباغچه شد. نباید فراموش کرد فنرباغچه به عنوان یکی از 3 ضلع قدرت همیشگی ترکیه همراه با گالا و بشیکتاش جزو محبوب‌ترین تیم‌های این کشور هم هستند.

دیدار تیم‌های ذوب‌آ‌هن و فنرباغچه از ساعت 18 به وقت محلی روز شنبه 20 تیرماه برگزار خواهد شد و ذوب‌آهن به منظور برگزاری دیدار با این تیم بزرگ ترکیه روز 18 تیرماه تهران را به مقصد کمپ‌بلو در کشور ترکیه ترک خواهد کرد.

کد خبر : ۲۸۸۰۵۶