خبرگزاری کار ایران

درخواست فابیانو از داورزنی؛

تقاضای دیدار رییس‌فدراسیون‌جهانی والیبال با حسن روحانی

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۰۸۰

مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال امروز با رییس فدراسیون والیبال ایران دیدار و در باره مسایل مختلف گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فابیو مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) صبح امروز جمعه وارد تهران شد و پس از حضور در فدراسیون والیبال با محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

فابیو در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشرفت‌های والیبال ایران در چند سال اخیر گفت: من شاهد برنامه‌ها و تلاش فدراسیون والیبال ایران در 8 سال گذشته بودم و ثمره این تلاش نتایج تیم ملی والیبال در رویدادهای مختلف است.

وی در این نشست یک و ساعت و نیمه با بیان اینکه والیبال‌ایران رشد خوبی داشته، افزود: این رشد نشانگر برنامه‌ریزی خوب فدراسیون در این زمینه است. به یقین مشکلاتی پیش‌رو دارید که باید در طول زمان آنها را بر طرف کنید تا به نتایج بهتری دست یابید.

رییس فدارسیون والیبال ایران نیز در این نشست در باره برنامه‌های والیبال ایران توضیحاتی ارائه کرد و از اولویت برنامه‌های فدراسیون برای والیبال زنان ایران گفت.

داورزنی افزود: در حال حاضر والیبال زنان ایران در 3 رده سنی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند و در مسابقات باشگاه‌های ایران نیز در لیگ‌برتر، دسته یک و زیرگروه‌زنان فعالیت مطلوبی در این رشته ورزشی دارند.

مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال در پایان از علاقه‌مندی رییس فدراسیون جهانی والیبال برای دیدار با رییس جمهور ایران گفت و از رییس فدراسیون والیبال کشورمان خواست مقدمات این دیدار را فراهم کند.

تیم ملی والیبال ایران امروز جمعه در چارچوب هفته هشتم لیگ جهانی والیبال به مصاف روسیه می‌رود که مدیر کل فدراسیون جهانی والیبال یکی از مهمانان ویژه این مسابقه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز