خبرگزاری کار ایران

جهت حضور در رقابت های جهانی؛

ترکیب تیم تکواندوی نونهالان دختر ایران مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۱۳۲

پس از برگزاری آخرین مرحله انتخابی تیم ملی نونهالان دختر، 10 تکواندوکار اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان مشخص شدند. به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، آخرین مرحله انتخابی تیم ملی نونهالان دختر برای شرکت در دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان با حضور 20 هوگوپوش در خانه تکواندو برگزار شد و 10 تکواندوکار جواز حضور در این دوره از مسابقات را بدست آوردند. براین اساس، فاطمه عبادوز از قزوین (وزن اول)، مهلا مومن زاده از البرز (وزن دوم)، مبینا نژاد از گیلان (وزن سوم)، ستاره چابکی از اصفهان (وزن چهارم)، یلدا ولی‌ن‍ژاد از البرز (وزن پنجم)، نرگس حسن نیا از مازندران (وزن ششم)، مبینا شاکری از سمنان (وزن هفتم)، زهره حسن نتایج از مازندران (وزن هشتم)، نگار پورجمالی قزوین (وزن نهم) و زهرا نصیراحمدی از مازندران (وزن دهم)؛ تکواندوکاران اعزامی به دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان نونهالان هستند. همچنین فاطمه ابراهیم زاده از گیلان (وزن اول)، نگین ناصری پور از لرستان (وزن دوم)، مهدیس مرادپور از تهران (وزن چهارم) و زهرا رحیمی از قزوین (وزن ششم) بعنوان یار تمرینی در اردوهای تیم حضور دارند. هدایت تیم ملی دختران کشورمان در این دوره از رقابتها، برعهده مهرو کمرانی (سرمربی)، فاطمه صفرپور (مربی) و ندا رستاد و محبوبه محمد ن‍ژاد (کمک مربی) خواهد بود. دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، یکم تا چهارم شهریور ماه در شهر "موجو" کره جنوبی برگزار می شود. تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان در اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان که در شهر "باکو" آذربایجان انجام شد، با هدایت مهرو کمرانی و با کسب 4 مدال طلا و یک نقره به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

به گزارش ایلنا، آخرین مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی نونهالان دختر برای شرکت در دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان با حضور 20 هوگوپوش در خانه تکواندو برگزار شد و 10 تکواندوکار جواز حضور در این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

براین اساس، فاطمه عبادوز از قزوین (وزن اول)، مهلا مومن زاده از البرز (وزن دوم)، مبینا نژاد از گیلان (وزن سوم)، ستاره چابکی از اصفهان (وزن چهارم)، یلدا ولی‌ن‍ژاد از البرز (وزن پنجم)، نرگس حسن نیا از مازندران (وزن ششم)، مبینا شاکری از سمنان (وزن هفتم)، زهره حسن نتایج از مازندران (وزن هشتم)، نگار پورجمالی قزوین (وزن نهم) و زهرا نصیراحمدی از مازندران (وزن دهم)؛ تکواندوکاران اعزامی به دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان نونهالان هستند.

همچنین فاطمه ابراهیم زاده از گیلان (وزن اول)، نگین ناصری پور از لرستان (وزن دوم)، مهدیس مرادپور از تهران (وزن چهارم) و زهرا رحیمی از قزوین (وزن ششم) بعنوان یار تمرینی در اردوهای تیم حضور دارند.

هدایت تیم ملی دختران کشورمان در این دوره از رقابت‌ها، برعهده مهرو کمرانی (سرمربی) ، فاطمه صفرپور (مربی) و ندا رستاد و محبوبه محمد ن‍ژاد (کمک مربی) خواهد بود.

دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، یکم تا چهارم شهریور ماه در شهر "موجو" کره جنوبی برگزار می شود.

تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان در اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان که در شهر "باکو" آذربایجان انجام شد، با هدایت مهرو کمرانی و با کسب 4 مدال طلا و یک نقره به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز