خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین المللی تیر و کمان؛

اعزام کمانداران جانباز و معلول ایران به جمهوری چک

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۱۶۲

تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولان برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک، بامداد دوشنبه، 15 تیرماه تهران را ترک خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولان کشورمان در آخرین روزهای اردوی متصل به اعزام مسابقات جمهوری چک به سر می‌برد و با پایان یافتن این تمرینات، بامداد روز دوشنبه، 15 تیر ماه تهران را به مقصد جمهوری چک ترک خواهد کرد.

ملی‌پوشان کشورمان برای آمادگی حضور دراین رقابت‌ها 3 مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشته‌اند و با هدایت نیکولاویچ، مربی اوکراینی تیم ملی، عازم تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک می‌شوند.

رقابت‌های بین‌المللی جمهوری چک به منزله رویدادی تدارکاتی برای تیم ملی محسوب می‌شود تا با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی جهان آلمان که دارای امتیاز سهمیه مستقیم پارالمپیک نیز هست، حضور یابد.

تیم ملی تیر و کمان با ترکیب، ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، هادی نوری، کاظم تن، مجید کاکوش، فرزانه عسگری، راضیه شیرمحمدی و سمیه عباسپور عازم رقابت‌های جمهوری چک خواهد شد.

تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک، جزو رقابت‌های WORLD RANKING به شماره می‌رود که اکثر کشورهای جهان با بهترین نفرات خود در آن حضور می‌یابند. این مسابقات تا 22 تیرماه در شهر نوامستنوناجی در جریان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز