خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش خواستار شد

معاونان وزارت‌ورزش تحت هر شرایطی پاسخگوی حوزه خود باشند

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۳۲۸

وزیر ورزش و جوانان از تمامی معاونان وزارتخانه‌اش خواست تحت هر شرایطی پاسخگوی حوزه خود باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه‌خبری وزارت ورزش‌و‌جوانان، در پنجاه و پنجمین جلسه شورای معاونان وزارت‌ورزش و جوانان، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد حضور یافت وتوضیحاتی درباره قانون  انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات  ارائه کرد.

انتظامی در جمع وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه با توجه گودرزی، این وزارتخانه دومین سازمانی است که من برای توضیح این قانون بعد از وزارت‌ارتباطات حضور پیدا می‌کنم.

وی افزود: این قانون در 23 ماده و 7 تبصره تهیه شده و رسالت‌اصلی آن این است که آن‌چه برای مردم ایجاد حق می‌کند حتماً باید منتشر شود و اجرای درست آن در رابطه مردم و حاکمیت یک انقلاب ایجاد می‌کند و به کاهش فساد اداری کمک شایانی خواهد کرد.

محمود گودرزی در ادامه با تشکر از حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: این قانون بخشی از حقوق شهروندی است و مسئله آن جلوگیری از فساد است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ایده ورزش پاک و معنوی را از ابتدای ورودم به این سمت دنبال کرده‌ام و معتقدم شفافیت در حوزه اطلاع‌رسانی نیاز امروز جامعه ما است.

وزیر ورزش و جوانان از تمامی معاونان خواست تحت هر شرایطی پاسخگوی حوزه خود باشند و ابهامی باقی نگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز