خبرگزاری کار ایران

سرپرست فدراسیون دوومیدانی:

مربی حدادی به زودی معرفی می شود/ در مسابقات کازانف دنبال کسب سهمیه المپیک هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۵۴۴

سرپرست فدراسیون دوومیدانی می گوید در صورتی که حدادی مربی مورد نظر خود را معرفی کند، اقدامات لازم برای امضای قرارداد با او انجام می شود.

به گزارش ایلنا، سید حسن طباطبایی اظهار داشت: مسابقات کازانف سومین گام فدراسیون دوومیدانی برای کسب سهمیه المپیک و مسابقات جهانی است. به همین دلیل فدراسیون نگاه ویژه ای به این مسابقات خواهد داشت تا ان شاء الله با تلاش همه ورزشکاران بتوانیم چند سهمیه المپیک و جهانی در این مسابقات کسب کنیم.

وی افزود: کسب سهمیه هدف اول فدراسیون دوومیدانی از حضور در مسابقات کازانف است ولی با این همه مانند اعزام های قبلی یک تیم کیفی را به قزاقستان خواهیم فرستاد. بر همین اساس نیز 20 تیرماه، رقابت های انتخابی کازانف برگزار خواهد شد تا تمام نفرات شایسته از کانال مسابقات انتخابی به کازانف اعزام شوند. البته باید به این موضوع اشاره کنم که حضور برخی قهرمانان مواد گوناگون در کازانف با توجه به عملکرد قابل قبول در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت های جایزه بزرگ، بدون شرکت در مسابقات انتخابی قطعی است.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره آخرین شرایط مالی این فدراسیون نیز عنوان داشت: فدراسیون دوومیدانی از نظر مالی در شرایط چندانی بدی نیست. به نظرم تنگناهای مالی زمانی بوجود می آید که ما نتوانیم همین پول موجود را مدیریت کنیم. بر همین اساس اعلام می کنم تمام برنامه های دوومیدانی طبق زمان بندی تعیین شده، پیش می رود و تلاش می کنیم ورزشکاران حداقل در زمینه امکانات و اعزام های مناسب، دغدغه ای نداشته باشند.

طباطبایی در بخش پایانی صحبت هایش به آخرین شرایط احسان حدادی نایب قهرمان المپیک اشاره کرد و گفت: فدراسیون دوومیدانی و مهمتر از آن مسئولان وزارت ورزش نگاه ویژه ای به احسان حدادی دارند ، به همین دلیل هم از هیچ تلاشی برای بهبود شرایط تمرینی این ورزشکار مدال آور مضایقه نخواهیم کرد. حدادی هم اکنون در آلمان به تمریناتش ادامه می دهد، طی روزهای گذشته در چند نوبت با وی تماس تلفنی داشتم و در جریان آخرین وضعیتش قرار گرفتم. در آخرین صحبت هایم با حدادی قرار شد که وی مربی مورد نظر خود را معرفی کند تا فدراسیون اقدامات لازم را برای امضای قرارداد با این مربی به عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز