خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از اردوی نارنجی‌پوشان؛

اردوی همزمان سایپا، تراکتور و پرسپولیس در آنکارا /مذاکره با شکوری و جذب یک دروازه‌بان جدید

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۶۶۲

تیم فوتبال سایپا اردوی پیش از آغاز فصل خود را در حالی در شهر آنکارای ترکیه برپا خواهد کرد که احتمالا تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس هم در این شهر اردو می زنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم سایپا که تمرینات آماده‌سازی خود را در زمین اختصاصی این باشگاه آغاز کرده به منظور برپایی اردویی 10 روزه راهی شهر آنکارای ترکیه خواهد شد و ضمن انجام تمرینات بدنسازی چند دیدار تدارکاتی را نیز مقابل تیم‌های باشگاهی آماتوری ترکیه برگزار خواهد کرد.

تیم سایپا تاکنون در فصل نقل و انتقالات 3 بازیکن جدید شامل غلامرضا رضایی، رضا نوروزی و وحید اسماعیل‌بیگی را به خدمت گرفته، ضمن اینکه اغلب بازیکنان این تیم با سایپا قرارداد داشتند و قرارداد خود را برای فصل‌آینده تمدید کرده‌اند.

با جدایی اخباری و پیوستن این دروازه‌بان جوان به تراکتورسازی، در حال حاضر حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان شماره یک این تیم است و کادر فنی روی این دروازه‌بان برای فصل‌جدید حساب باز کرده‌اند، ضمن اینکه کادر فنی درصدد جذب یک دروازه‌بان لیگ‌برتری هستند.

باشگاه‌سایپا همچنین در حال مذاکره با ابراهیم شکوری مدافع چپ فصل‌گذشته این تیم است و به گفته مدیر رسانه‌ای سایپا به احتمال زیاد قرارداد این بازیکن ظرف روزهای آینده تمدید خواهد شد.
 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز