خبرگزاری کار ایران

در جمع ملی‌پوشان فوتبال‌ساحلی

کفاشیان: دنبال جذب اسپانسر برای فوتبال‌ساحلی هستیم/ پاداش‌ها و معوقات‌مالی را پراخت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۶۸۲

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید در حمایت از فوتبال ساحلی خلاءهایی بوده، اما فدراسیون تلاش می‌کند با کمک اسپانسر کمبودها را جبران کند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان روز گذشته در حضور پریا شهریاری رییس دپارتمان، عباس هاشم‌پور مربی تیم‌ملی، علی نادری، مهران مرشدی‌زاده، امیرحسین اکبری، مصطفی کیانی و علی مرادی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: خوشحالم در جمع شما افتخارآفرینان هستم. تیم ملی فوتبال ساحلی در 2 دوره‌ای که ریاست‌فدراسیون را بر عهده دارم از افتخارات فدراسیون‌فوتبال بوده و دلیل آن تلاش و زحمت زیادی است که رقابت‌های مختلف از خود نشان داده‌اید.

وی ادامه داد: جایگاهی که ایران با تلاش شما در فوتبال‌ساحلی جهان برای خود ثبت کرده، بسیار ارزشمند است بخصوص که بدون چشمداشت این زحمات را انجام داده‌اید. می‌دانم با وجود افتخاراتی که بدست آورده‌اید نتوانسته‌ایم حق و حقوق شما را به درستی بپردازیم و تجلیل مناسبی بعمل آوریم اما همانطور که می‌دانید مشکلات زیادی باعث ایجاد چنین شرایطی شده است.

رییس فدراسیون در ادامه افزود: در هر صورت شرایط اینگونه نمی‌ماند و بهتر خواهد شد. البته معتقدم کاری که تا کنون انجام داده‌اید برای پاداش نبوده و صرفا برای دفاع از افتخارات خود و حیثیت پیراهن تیم ملی ایران بوده اما این قول را می‌دهم که تمامی معوقات، پاداش‌های گذشته و در صورت کسب نتایج خوب در جام جهانی پاداش این دوره را پرداخت کنیم.

کفاشیان همچنین در ادامه تاکید کرد: خلاءهای زیادی در حمایت‌های فدراسیون از شما وجود داشته اما لازم است تاکید کنم نظر هیات‌رییسه روی فوتبال ساحلی ایران بسیار مثبت است و ما هم به دنبال جذب اسپانسر برای فوتبال‌ساحلی هستیم و فکر می‌کنم این اتفاق در آینده نزدیک نهایی خواهد شد تا شرایط را به سطح شأن و افتخارات فوتبال‌ساحلی برسانیم.

وی درباره مسابقات پیش روی تیم ملی در جام جهانی گفت: بدون‌شک گروه آسانی نداریم اما به نظرم تیم‌های مقابل شما باید استرس داشته باشند نه شما، چراکه پیش از این برزیل را شکست داده‌اید و بدون‌شک تیم ملی اسپانیا هم از سطح پایین‌تری نسبت به برزیل برخوردار است. همان‌گونه که در دوره‌گذشته در جام‌جهانی تاهیتی هم شایستگی‌های خود را نشان دادید اما با پیروزی خفیف روسیه، شانس رسیدن به مرحله نیمه نهایی را از دست دادید.

وی ادامه داد: باز هم به همه شما خسته نباشید می‌گویم و ضمن عمل‌کردن به قول‌هایی که پیش از این داده بودیم، در صورت قرار گرفتن در جمع 4 تیم نهایی جام‌جهانی به پرتغال می‌آیم و در کنار شما خواهم بود. برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با دست پر به کشورمان برگردید.

 
کفاشیان: دنبال جذب اسپانسر برای فوتبال‌ساحلی هستیم/ پاداش‌ها و معوقات‌مالی را پراخت می‌کنیم

نادری: فدراسیون را درک می‌کنم

همچنین کاپیتان تیم ملی فوتبال‌ساحلی در این نشست گفت: مشکلات مالی زیادی داریم اما شرایط فدراسیون را درک می‌کنیم.

علی نادری افزود: دپارتمان، کادر فنی و بازیکنان همواره همه تلاش خود را کرده‌اند تا بدون توجه به حریف مقابل، بهترین نتایج را بدست بیاورند. البته شرایط خوب و امکانات کاملی در اختیار تیم ملی نبوده است.

وی ادامه داد: البته از 3-4 سال گذشته که شهریاری مدیریت دپاتمان فوتبال‌ساحلی را در اختیار گرفته شرایط بسیار بهتر شده و نظم خاصی در تیم‌ملی و حتی لیگ‌های فوتبال ساحلی برقرار شده است. حتی در برخی موارد که در حیطه کاری وی نیست هم همه تلاش خود را کرده و درخواست ما بازیکنان این است که ضمن حمایت همه جانبه از دپارتمان فوتبال‌ساحلی، مسائل‌مالی را هم بیش از پیش مد نظر قرار دهید.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان خطاب به رییس فدراسیون گفت: جا دارد به نمایندگی از تیم ملی فوتبال ساحلی از حمایت‌های شما تشکر کنم. ما هم شرایط فدراسیون را درک می‌کنیم و علیرغم اینکه در گروه سختی قرار داریم اما بار دیگر برای دفاع از فوتبال ساحلی ایران عازم مسابقات‌جهانی می‌شویم و همه تلاش و توان خود را برای رسیدن به مراحل بعدی به کار خواهیم گرفت.

مرادی: شناختی نسبت به حریفان قدر خود ندارم

همچنین جوان‌ترین عضو تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در اولین حضورم در بازی‌های جام جهانی پرتغال به ثبت برسانم.

محمد صادق مرادی درباره برگزار اردوی تدارکاتی در برزیل گفت: اولین حضورم را در برزیل تجربه کردم. مصاف با تیم‌های برزیلی و انجام تمرینات فشرده باعث شد تا با انگیزه بالا در اردو حضور داشته باشم و تمرینات خود را با دقت انجام دهم. سعی من در اردوی برزیل بر این بود که مشکلات فنی خود را شناسایی کرده و آنها را رفع کنم.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه کادر فنی در اردوی برزیل با برنامه‌ای دقیق، فعالیت‌های تمرینی ما را زیر نظر داشت و پس از انجام 5 بازی، بسیاری از نقاط ضعف و قوت‌مان مشخص شد. ضمن اینکه بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام دادیم و اکنون آماده رقابت با حریفان سرسخت خود در رقابت‌های جام جهانی پرتغال هستیم.

مرادی ادامه داد: در این اردو، سطح بازی و تمرینات، بسیار متفاوت‌تر از سطح بازی‌های آسیا و حتی اردوهای داخلی که در آن حضور داشتم، بود. بر همین اساس سعی خود را به کار خواهم گرفت تا پاسخ اعتماد کادر فنی را به خوبی بدهم و عملکردی مطلوب و فراتر از سطح آسیا داشته باشم.

وی در پایان در پاسخ به اینکه چه شناختی از حریفان خود در جام‌جهانی دارید، گفت: همانطور که گفتم اولین حضورم را در جام جهانی تجربه می‌کنم و شناختی نسبت به حریفان قدر خود ندارم اما بازی‌های تیم‌های اسپانیا، مکزیک و برزیل را تماشا کرده‌ام و امیدوارم عملکرد قابل‌قبولی از خود در مسابقات به جای بگذارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز