خبرگزاری کار ایران

بازوبند باستانی‌ام را نمی‌دهند؛

میران: من را تا المپیک ریو تحمل کنند/ هیچ‌گاه از بازگشت به میادین پشیمان نشده‌ام

جودوکار سنگین‌وزن کشورمان گفت: احتمال دارد در مسابقات قهرمانی جهان پیشکسوتان شرکت کنم.

سید محمود میران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: تصمیم گرفتم بازگشتم به تاتامی را با حضور در مسابقات جودوی پیشکسوتان قهرمانی جهان استارت بزنم و بعد از آن به فکر کسب سهمیه‌المپیک باشم.

وی درباره اظهارنظرهای مختلفی که درباره بازگشت‌اش به میادین شده، اظهار داشت: حدود یک‌سال و نیم است به طور مداوم ورزش می‌کنم و شرایط بدنی ایده‌آلی دارم.

وی افزود: شاید منتقدان‌ من فکر کنند یهویی می‌خواهم بدون هیچ تمرینی به میادین برگردم که این طرز تفکر اشتباه است. تنها تا پایان المپیک 2016 من را تحمل کنند چون بعد از آن دیگر برای تیم ملی جودو به میدان نمی‌روم.

سرمربی سابق تیم‌ملی جوانان جودو درباره عملکرد ملایی و محجوب در رقابت‌های مغولستان گفت: واقعا مدال‌های با ارزشی بدست آوردند. امیدوارم ملایی و محجوب بتوانند جزو 22 نفر اول وزن خود شوند که جودوی ایران بتواند یک سهمیه قاره‌ای هم بدست آورد و با 3 نماینده در بازی‌های المپیک 2016 حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: هیچ‌گاه از بازگشت به میادین پشیمان نشده‌ام. دوست دارم به جودوی کشورم کمک کنم.

این جودوکار سنگین‌وزن درباره اختلاف‌نظر با رضا رودکی عنوان کرد: چه کسی گفته با رودکی مشکل دارم؟ محمود میران با هیچ‌کس دشمنی ندارد.

وی بیان داشت: جودو در حال حاضر رنکینگی شده و ما باید در هر وزن 2 نفر را به مسابقات کسب‌سهمیه اعزام کنیم و با جودوکاران سایر کشورها مبارزه کنیم، نه با خودی‌ها !

میران در ادامه با انتقاد از فدراسیون ورزش‌های باستانی تصریح کرد: 18 سال است منتظر بازوبند خود هستم اما مسئولان فدراسیون ورزش‌های باستانی از اهدای این بازوبند به من سر باز می‌زنند.

وی افزود: از زمان ریاست سجادی، صفارزاده و حالا هم طلوع‌کیان به من وعده اهدای بازوبند را می‌دهند اما برای اهدای آن مدام امروز و فردا می‌کنند.

میران در پایان بیان داشت: تابه حال بارها برای کشورم افتخار آفرینی کردم و امیدورام این بازوبند را که ارزش معنوی بسیار زیادی برایم دارد هرچه زودتر به من اهدا کنند.

کد خبر : ۲۸۸۷۳۸