خبرگزاری کار ایران

شعار دادن آسان است

قنبرپور: همه در پرسپولیس دنبال قهرمانی‌اند/ باید تا آخر پای کار بایستیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از شروع تمرین‌سرخ‌پوشان در جمع بازیکنان حاضر شد و مطالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرپور که به نمایندگی از سوی سرپرست باشگاه مطالبی را مطرح کرد، به عنوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس نیز نکاتی را با سرخپوشان در میان گذاشت.

وی به مرام ورزشکاری و مسوولیتی که بازیکنان به عنوان عضو تیم فوتبال‌پرسپولیس دارند، اشاره کرد. مباحث مربوط به اخلاق حرفه‌ای و انضباطی نیز از نکات مورد تاکید بود.

وی با اشاره به ارزش ویژه پیراهن پرسپولیس به دلیل پرطرفدار بودن این باشگاه عنوان کرد: شعار دادن آسان است اما عمل کردن سخت و دشوار است. وقتی می‌گوییم به خاطر هواداران تلاش می‌کنیم، باید خود را آماده کنیم که به خاطر پرسپولیس از بسیاری مسائل بگذریم و به محض بروز مشکل، نمی‌توانیم این حرف‌ها را فراموش کنیم. آنچه پرسپولیس نیاز دارد و هواداران از پرسپولیس به ویژه مجموعه تیم انتظار دارند، شعار نیست. در میدان عمل هم پای کار باشیم. باشگاه هم، موظف است و تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکلات شما و تیم را رفع کند.

وی با اطمینان دادن به سرخ‌پوشان مبنی بر اینکه با اقدامات صورت گرفته، بخشی از مشکلات بازیکنان به زودی رفع خواهد شد، تاکید کرد: همه در پرسپولیس به فکر کسب قهرمانی هستند و هر کسی که از قبل در این مجموعه حاضر بوده یا تازه به این جمع اضافه شده باید خود را برای این هدف آماده کند و این اتفاق هم کار آسانی نیست و قرار نیست با بروز هر دشواری یا مشکل، از حرف‌هایی که می‌زنیم و اهدافی که داریم برگردیم.

کد خبر : ۲۸۸۷۹۴