خبرگزاری کار ایران

از رفتار انریکه خوشم آمد؛

آردا: بازی کردن کنار مسی افتخار است/ تا نهایی‌شدن انتقالم به بارسا نتوانستم بخوابم!

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۱۳۹

خرید جدید بارسلونا افتخار می‌کند که قرار است کنار لیونل مسی بازی کند و می‌گوید بعد از پیشنهاد بارسا تا انتقال رسمی‌اش نتوانسته بخوابد.

به گزارش ایلنا، آردا توران پس از نهایی‌شدن حضورش در بارسلونا با بیان این مطلب گفت: همیشه رویای بازی برای بارسا را داشتم. همیشه مقابل بازیکنانی مثل مسی، سوارز، نیمار و اینیستا سختی کشیده‌ایم و حالا افتخار می‌کنم کنار آنها بازی می‌کنم.

وی در ادامه افزود: لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است و آندرس اینیستا همیشه الگوی من بوده است.

این بازیکن ترک‌تبار همچنین درباره پیشنهاد بارسلونا و نهایی شدن حضورش در این تیم خاطرنشان کرد: وقتی شنیدم بارسا دنبال جذب من است تا لحظه‌ای که انتقالم نهایی‌شد نتوانستم بخوابم.

وی یادآور شد: من در تعطیلات بودم ولی هر روز با مدیر برنامه‌هایم تماس می‌گرفتم تا انتقال را قطعی کنم.

بازیکن سابق اتلتیکو مادرید با تمجید از  تماس سرمربی بارسا گفت: لوئیس انریکه با من تماس گرفت تا به من خوش‌آمد بگوید. خیلی از این رفتارش خوشم آمد.

آردا توران با قراردادی به مبلغ 41 میلیون یورو و به مدت 5 فصل از اتلتیکومادرید به بارسلونا یوست. آردا قرار است به دلیل محرومیت بارسا از نقل و انتقالات فوتبالی یک نیم فصل به صورت قرضی در تیم دیگری توپ بزند تا سال 2016 که بارسا از محرومیت خارج می‌شود. از فنرباغچه به عنوان مشتری جدی به خدمت گرفتن این بازیکن یاد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز