خبرگزاری کار ایران

جام جهانی فوتبال ساحلی- پرتغال؛

مرادی سومین بازیکن سرعتی جهان شد/جلسه ناظر داوری با ملی پوشان ایران

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۲۳۷

پس از برگزاری مسابقه سرعتی ترین بازیکن از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در حاشیه جام جهانی فوتبال ساحلی پرتغال، مرادی در بین 3 بازیکن برتر سرعتی جهان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در حاشیه برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی، فیفا مسابقه ای را برای تعیین سرعتی ترین بازیکن از بین تیم های جام جهانی برگزار کرد که محمد مرادی به عنوان جوان ترین بازیکن تیم ملی کشورمان در مسابقه دو مسافت ٥٠ متری به مقام سوم دست یافت. در این مسابقه بازیکنان سنگال و سوئیس اول و دوم شدند.

همچنین جلسه هماهنگی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با ناظر داوری مسابقات جام جهانی پرتغال، امروز ساعت ٩:٣٠ صبح به وقت محلی در هتل هالیدی برگزار شد.

فرناندو، ناظر داوری مسابقات و عضو دپارتمان داوری فیفا به همراه بن شعبان، قوانین را برای بازیکنان توضیح دادند و طی جلسه سئوالاتی نیز از بازیکنان می پرسیدند.

بر همین اساس فیفا تیم ها را در سه گروه تقسیم کرده بود که تیم ایران، سوئیس، عمان و ژاپن در یک ساعت جلسه داشتند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدارش در این رقابت ها روز جمعه (19 تیر) برابر اسپانیا قرارمی گیرد، سپس روزیکشنبه(21 تیر) برابر برزیل صف آرایی کرده و در بازی آخر خود در مرحله گروهی، روز سه شنبه (23 تیر) مقابل مکزیک به میدان می رود. هدایت تیم ملی فوتبال ساحل ایران بر عهده مارکو اوکتاویو است. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز