خبرگزاری کار ایران

در راهپیمایی روز جهانی قدس

گودرزی: روز قدس، روز تجلی انسانیت است

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۴۹۰

وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان خود در راهپیمایی پر شکوه روز قدس شرکت کرد .

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز محمود گودرزی به همراه معاونان خود کنار خانواده بزرگ ورزش و جوانان همگام با سایر آحاد مردم در مراسم پرشکوه روز جهانی قدس حضور یافت  تا حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم  فلسطین  اعلام کنند .

محمود گودرزی در حاشیه این مراسم گفت: روز قدس یادگاری مهم از حضرت امام (ره )است که  پیام هایی اثر گذار به بزرگی تاریخ دارد که باید زنده نگاه داشته  شود .

وی اظهار داشت: این روز ، روز تجلی انسانیت و حمایت گسترده مسلمانان  جهان  از مردم مظلوم فلسطین است .

شعبانی بهار : مردم نشان دادند مقابل ظلم سکوت نمی کنند

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت : مردم ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند .

غلامرضا شعبانی بهار گفت : روز جهانی قدس امسال یک ویژگی دیگر دارد و آن هم کشتار مردم مسلمان یمن است . بی تردید در پس این کشتارها، صهیونیست ها و گروه های تروریستی هستند که باید امسال  نفرت خود را از این اقدام ظالمانه در یمن  اعلام کنیم.

معاون توسعه ورزش همگانی  وزارت ورزش و جوانان همچنین  گفت: در واقع مردم، امسال با حضورشان در تظاهرات روز جهانی قدس، نفرت خود را  از رژیم صهیونیستی و  گروه های تروریستی  وابسته  اعلام کردند و بیان داشتند در برابر هیچ ظلمی سکوت نخواهند کرد .

مناف هاشمی: حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک تکلیف ملی و اسلامی است

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یک تکلیف ملی و اسلامی دانست .
 
سید مناف هاشمی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس  اظهار داشت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک تکلیف ملی و اسلامی  است.

او ادامه داد: امروز همراهی با ندای مظلومان یمن و همچنین  حمایت از فرمایشات  مقام معظم رهبری برای آزادی  قدس عزیز برای ما یک فرض است  .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز