خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی جوانان آسیا- میانمار

کارگر صاحب مدال برنز شد/ آغاز کشتی آزاد از فردا

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۵۰۰

در روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا علیرضا کارگر در وزن 50 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی جوانان قهرمانی آسیا از دیروز (پنج شنبه) با برگزاری مسابقات کشتی فرنگی در شهر نایپیداو کشور میانمار در حال برگزاری است.

در رقابت های امروز (جمعه) 2 نماینده باقی مانده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که در وزن 50 کیلوگرم علیرضا کارگر در دور اول با ضربه فنی از سد کشتی گیر تایلند گذشت اما در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مغلوب حریف ازبک شد و به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه با نتیجه 7 بر 5 نماینده کشور تایوان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 کشتی گیری از کشور قزاقستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

پوریا عباسی در وزن 120 کیلوگرم در دور نخست حریف ازبکستانی را با ضربه فنی شکست داد اما در دور دوم مقابل کشتی گیر قرقیز با نتیجه 6 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، عباسی از دور رقابت ها کنار رفت.

در رقابت های دیروز که 6 نماینده کشورمان به روی تشک رفتند علی ارسلان و امیرحسین حسینی در اوزان 66 و 96 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و عرفان سعادتی فر و میثم دلخانی در اوزان 60 و 55 کیلوگرم به ترتیب به مدال نقره و برنز رسیدند، کیوان رضایی در وزن 74 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

رقابت های کشتی فرنگی عصر امروز با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.

بر اساس برنامه این مسابقات مسابقات کشتی آزاد از فردا (شنبه) و به مدت 2 روز برگزار می شود و علیرضا گودرزی در وزن 50 کیلوگرم و امین طاهری در وزن 120 کیلوگرم به مصاف حریفان می روند. رقابت های 6وزن باقی مانده کشتی آزاد نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز