خبرگزاری کار ایران

مرحله نهایی سطح ۲ لیگ جهانی والیبال؛

شاگردان ولاسکو مغلوب فرانسه شدند/ مصاف بلغارستان و فرانسه برای صعود

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۵۶۴

مرحله نهایی سطح 2 لیگ جهانی والیبال در بلغارستان آغاز شد و تیم ملی والیبال آرژانتین که هدایت آن را خولیو ولاسکو بر عهده دارد، مغلوب فرانسه شد.

به گزارش ایلنا، مرحله نهایی سطح 2 لیگ جهانی امروز در بلغارستان آغاز شد تا چهار تیم فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و بلژیک بخت خود را برای صعود به مرحله نهایی سطح یک این رقابت ها بیازمایند.

در نخستین مسابقه این مرحله تیم ملی والیبال بلغارستان میزبان این رقابت ها 3 بر 1 بلژیک را از پیش رو برداشت. بلغارستان و بلژیک در دور مقدماتی صدرنشین گروه های اول و سوم شده بودند.

ملی پوشان بلغاری در ست نخست 25 بر 23 مغلوب بلژیک شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 18 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا به دیدار نهایی راه یابند.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم فرانسه 3 بر صفر آرژانتین را از پیش رو برداشت تا همانند 12 پیروزی مرحله مقدماتی با اقتدار و با یک برد دیگر راهی دیدار نهایی شود و حریف میزبان این رقابت ها شود.

بدین ترتیب تیم های فرانسه و بلغارستان فردا شنبه در دیدار نهایی سطح 2 به مصاف یکدیگر می روند تا تیم پیروز راهی مرحله نهایی سطح یک لیگ جهانی شود و مجوز حضور در سطح یک لیگ جهانی سالن ۲۰۱۶ را به دست آورد. تیم های بلژیک و آرژانتین نیز در مسابقه رده بندی برای رتبه سوم به مصاف یکدیگر می روند.

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از 24 تا 28 تیرماه(15 تا 19 July) به میزبانی برزیل برگزار می شود.

از گروه A دور مقدماتی سطح یک سه تیم برزیل، ایتالیا و صربستان به مرحله نهایی صعود کردند که با تیم های آمریکا، لهستان از گروه B سطح یک لیگ جهانی و قهرمان سطح دو لیگ جهانی، شش تیم مرحله نهایی این رقابت ها را تشکیل می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز