خبرگزاری کار ایران

رضایت فدراسیون از سرمربی اوکراینی؛

«وینکوف»، گمشده‌ی بوکس ایران بود؟!

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۵۸۱

در حالیکه کمتر از 3 ماه از حضور ولادمیر وینکوف به عنوان سرمربی تیم‌ملی بوکس گذشته، مسئولان‌بوکس از عملکرد او ابراز رضایت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، اواخر سال‌گذشته بود که مسئولان فدراسیون بوکس از بین احدی و استکی نفر سوم را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردند!

تصمیمی که به نظر کمی عجیب می‌آمد اما برای پایان دادن به حواشی تیم‌های ملی الف و ب تحت هدایت اکبر احدی و علیرضا استکی لازم بود.

هنگامی که از یک مربی اوکراینی به عنوان سرمربی آینده تیم ملی بوکس نام برده شد برخی از همان ابتدا علیه این تصمیم جبهه گرفتند و آوردن مربی اوکراینی را اشتباه قلمداد می‌کردند و عده‌ای هم از این کار استقبال کردند. البته با انتشار رزومه ولادمیر وینکوف کمی فضا آرام‌تر شد.

مربی 3 ستاره اوکراینی سابقه حضور در 2 المپیک را به عنوان مربی در تیم‌ملی‌اوکراین در کارنامه دارد و فدراسیون‌بوکس اوکراین نیز از ولادمیر به عنوان یکی از برترین مربیان بوکس این کشور یاد می‌کند اما چند نکته جالب از زمان حضور او در رأس کادر فنی تیم‌ملی باعث شده تا عده‌ای از مخالفان نیز کمی نسبت به او و آینده بوکس کشور با امید بیشتری صحبت کنند.

تمرینات متفاوت

نوع تمرینات متنوع مرد اوکراینی در ابتدا برای خیلی از ملی‌پوشان عجیب و غریب به نظر می‌آمد.تمرینات سخت و بسیار پر فشار که گاهی اوقات نفس ملی‌پوشان را بند می‌آورد! ولادمیر درباره این تمرینات نظر جالبی داشت و می‌گفت: «هنگامی که یک بوکسور به تیم ملی می‌رسد قطعا سطح کیفی بالایی داشته و باید ابتدا از لحاظ بدنی آماده باشد و بعد از آن به مسایل فنی و تکنیکی پرداخته شود».

قهرمانی در نخستین‌گام

او در نخستین رقابتی که به عنوان سرمربی در تیم‌ملی حضور داشت در تورنمنت بین‌المللی اسلواکی تیم را به قهرمانی رساند.البته نمی‌توان تمام این موفقیت را به پای او نوشت اما یقینا حضور وینکوف در رأس کادر فنی تیم ملی هم در این قهرمانی بی‌تاثیر نبود.

برخورد صمیمانه با ملی‌پوشان و رسانه‌ها

اگر در تمرینات ولادمیر وینکوف را مرد جدی و یا حتی خشنی بدانیم، باید اعتراف کرد بیرون از رینگ بسیار شخصیت دوست‌داشتنی دارد. او همواره در برخورد با ملی‌پوشان و یا حتی اهالی‌مطبوعات بسیار مهربان و خندان است و اعتقاد دارد برای موفقیت باید همه با هم حرکت کنند.

وی در این مورد هم می‌گوید: «برای موفقیت باید دست به دست هم بدهیم و با هم یکدل باشیم. از من به عنوان سرمربی گرفته تا خبرنگاری که دلسوزانه برای بوکس قلم می‌زند همه باید برای رسیدن بوکس‌ایران به اهدافش تلاش کنیم.»

استفاده از ارتباطات برای اردوهای خارجی

اوج کار وینکوف زمانی مشخص شد که تیم ملی بوکس برای برپایی اردوی تدارکاتی بدون پرداخت هزینه‌ای راهی اوکراین شد. سرمربی اوکراینی تیم‌ملی با توجه به ارتباطاتی که با فدراسیون‌بوکس اوکراین داشت، اردوی تدارکاتی مناسب را در شهر خرسون اوکراین تدارک دیده و قرار شده تمامی مخارج این سفر با فدراسیون بوکس اوکراین باشد.

با تمام این‌ها باید به مسئولان فدراسیون‌بوکس حق داد از این مرد خوش‌روی اوکراینی رضایت داشته باشند اما باید دید عملکرد او به عنوان سرمربی در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان چگونه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز